150
Whoopwhoop,
mijn schoolexamen AK zit er weer op, net zoals mijn speakingexamen voor Engels
Morgen heb ik alleen NE dus had ik gelukkig tijd om te schrijven.
Veel leesplezier
en sorry djmalik1dx maar ik zal toch je angst uit moeten laten komen...
mijn schoolexamen AK zit er weer op, net zoals mijn speakingexamen voor Engels
Morgen heb ik alleen NE dus had ik gelukkig tijd om te schrijven.
Veel leesplezier
en sorry djmalik1dx maar ik zal toch je angst uit moeten laten komen...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Eey ,
1 decennium geledenEcht weer een geweldig stukje! Eigenlijk is er niet echt een stom stukje! Het hoort juist bij hele verhaal! Hoe het allemaal loopt! En het mooiste das wel heel moeilijk vindt! Ik denk het feit dat Harry en evi terug weer lief tegen elkaar doen! En dat ze terug praten en knuffelen en een zoen geven! Voor de rest ben ik heel benieuwd naar de rest van je verhaal! Ik heb alle vertrouwen in jou! En ik geloof in Harry en evi!
Nog veel succes morgen! En snel verder!
P.s mss vindt ik finn wel het stomste van het verhaal!
P.s.s. Ik be, echt zwaar verslaafd aan je verhaal! Heb het echt al minstens 6 keer uitgelezen!
Ooh, ik hoop zo hard dat alles goed komt met haar!!
1 decennium geledenEn ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik het stomst vind... Ik moest wel heel hard huilen bij de dood van Yuna, maar ik vond het helemaal geen stom stuk, dus ja...
En het beste is nog moeilijker, want ik kan gewoon niet kiezen
Snel verder!!
xxx