De twee broers kwamen aan op de verzamelplaats waar twee andere trainers zich al hadden verzameld. Intussen was Mewtwo bezig met een hevige stormbui te maken. Enkele pokémon begonnen onrustig te worden. "Rustig, Golduck!" zei Kevin. "Scyther, spaar je energie! Wil je?" zei Ali. Kevin en Ali vertelden dat ze via de uitnodiging hadden vernomen dat ze zelf voor transport moesten zorgen. Ali wou zijn Pidgeot inzetten en Max zijn Fearow. Kevin wou Gyarados inzetten om hem naar het kasteel van s' werelds grootste pokémon meester te vervoeren. Sofie kwam ook aan op de verzamelplaats. Zij twijfelde of ze Blastoise of Dewgong zou inzetten voor het transport. Jonathan wilde zijn Charizard inzetten, maar Max schudde het hoofd. Hij vindt het geen goed idee. Aurelie en Wesley kwamen ook ter plaatse. Maar... wanneer alle Pokémon meesters zich al hadden verzameld begon plots de storm op te rukken. De pokémon werden onmiddellijk ingezet. Ali klom op de rug van Pidgeot en Max klom op de rug van Fearow. De twee grote vogels vlogen Kevin gooide een pokébal in het water en zijn Gyarados kwam uit zijn bal. Kevin aarzelde niet en klom meteen op de rug van zijn water pokémon. Sofie gooide ook een pokébal in het water en klom op de rug van Dewgong. Jonathan, Aurelie en Wesley bleven achter. "Hey! Wacht op ons!" zei Jonathan. Ze werden meegenomen door Vikingen in een roeiboot. Door de storm kwam er een reuze vloedgolf. De Vikingen bleken geen echte Vikingen te zijn, maar de leden van team Rocket. "Bereid je maar voor" zei Jessie. "Want hier zijn we weer, hoor" zei James. "Vergeet die stomme strijdkreet!" zei Meowth. Iedereen kwam in het water terecht. Aurelie riep haar Staryu en haar Starmie op. Jonathan riep zijn Squirtle op. Ze wisten Wesley ook nog op tijd te redden van de verdrinking. "Blijf bij elkaar! Dat is onze enige hoop!" zei Jonathan. Ze wisten de storm te trotseren en kwamen veilig aan wal. "Mag ik jullie uitnodiging zien?" zei de vrouw. Jonathan liet aan de vrouw de uitnodiging zien. Ze werden binnen gelaten in het kasteel. "Haal jullie pokémon nu uit hun pokéballs" zei de vrouw. De poort ging dicht. "Buiten gesloten? Nu weten we niet wat voor feest we missen!" zei James. "Dan zullen we moeten inbreken!" zei Jessie. "Is er nog een weg naar binnen?" zei Meowth. "Kijk daar eens" zei Jessie. "Maar Jessie!" schreeuwde Meowth "Hoe wil je daar naar binnen zwemmen?". "Jij als een katvis!" zei Jessie. Plots kwam Mew voorbij gevlogen. Team Rocket sloop naar binnen. "Kom mee, laten we gaan" zei Jessie. "Ik heb geen zin in een nat pak!" klaagde Meowth. De trainers kwamen binnen met hun pokémon. Jonathan werd meteen in de armen genomen door Max. Ze werden al verwelkomd door Alakazam en Machoke. "Hey jongens! Waar bleven jullie zo lang?" zei Ali. "Hoe ben jij hier geraakt?" zei Jonathan. Ali vertelde trost dat hij was gaan vliegen. "Geen stormbui of windkracht tien is bestemd tegen mijn Pidgeot". Hij stelde zijn vrienden voor aan zijn pokémon: Venusaur, Sandslash, Hitmonlee, Scyther en Rhyhorn. Jonathan, Aurelie en Wesley maakten ook meteen kennis met de pokémon van Kevin: Gyarados, Nidoqueen, Golduck, Vaporeon, Tentacruel en Seadra.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen