Wat een dag, iedereen dronken in de lobby, Marvin én Alex overleden........... Lindsey, Nicolas en Tessa waren nog rustig aan het mediteren. ,,Kumi ori ki va orech.'' kwam er nog steeds uit de mond van Tessa. Nog steeds lag Alex in het zwembad te drijven, Marvin lag nog op de bruinige tegels van het zwembad. Na een aantal minuten te mediteren deed Nicolas langzaam zijn ogen open en stond hij op. Hij liep naar Kim toe. Kim was een vrolijke meid, ze werkte in de schoenenwinkel bij het hotel en had ook een baantje bij de schoonheidsspecialiste in het hotel. Nu was Kim in de schoonheidssalon aan het werk, Nicolas besloot er naar toe te gaan. Hij had namelijk veel moeten huilen en zijn ogen waren erg rood geworden, omdat Nicolas een oogje had op Kim ging hij naar haar toe, om haar te vragen wat hij ertegen kon doen. Toen hij bij Kim aangekomen was had hij hallo gezegd en daarna had hij het hele verhaal uitgelegd. ,,Je zoekt dus iets tegen tranerige ogen en rode ogen? Daar heb ik wel iets voor!'' zei ze met een grote glimlach op har gezicht. Kim pakte een spuitbus en waste eventjes haar handen. ,,Ga zitten! Doe je ogen maar dicht, ik zal ervoor zorgen dat je geen rode ogen meer hebt.'' zei ze glimlachend. Toen Kim dat gezegd had ging hij dus op zijn gemak in de stoel zitten, met zijn ogen dicht. Kim spoot de creme op de ogen van Nicolas en las daarna nog even na wat er op de verpakking stond. ''Ontharingscreme kruidvat'' Eventjes beet Kim op haar onderlip. ,,Volgens mij heb ik het verkeerde erop gedaan Nicolas.....'' zei Kim wat twijfelend, terwijl ze haar plukjes haar die in haar gezicht hing uit haar gezicht haalde en eventjes op haar onderlip beet. ,,Wat heb je er dan op gedaan?'' vroeg Nicolas wat geschrokken. ,,Ontharingscreme'' zei Kim met een heel klein fronsje ,,Het is wel een ontharingscreme voor mannen.'' Nicolas sprong op, maar hij kon natuurlijk niks zien omdat er creme op zijn ooglid zat. Hij deed zijn ogen weer open, maar merkte dat hij niks kon zien. Kim pakte snel een doekje en probeerde het eraf te halen, wat erg moeilijk ging.
Bij Lindsey en Tessa was eigenlijk nog diezelfde situatie aan de gang, totdat Tessa wat verveeld begon te raken. Ze pakte een duikbril en begon in het zwembad te zwemmen, wat een heerlijke verfrissing was. Ondanks al het bloed in het zwembad was het toch wel lekker, een verfrissing! Lindsey had al in de gaten gekregen dat Tessa en Nicolas opgestaan waren dus zelf keek ze even naar links, waar Marvin was. Lindsey nam Marvin vast in haar handen zoals je iemand normaal zou dragen wanneer diegene zou gaan trouwen en ze begon hevig te huilen. Ze liep nog steeds met Marvin in haar armen richting de lobby toe en ze zette de muziek uit, Polska werd vervangen door Leona Lewis, bleeding love. Iedereen in de lobby keek wat geschrokken maar ondertussen waren er al wat mensen die ook al zachtjes begonnen te snikken. Toen het lied afgelopen was gaf Lindsey Marvin een kusje op zijn neus, maar jammer genoeg hield Marvin zijn ogen gesloten en werd hij niets meer wakker. Lindsey pakte een microfoon en ze begon te spreken. ,,Marvin was altijd al een leuke jongen geweest. Hij is veel te vroeg overleden... Ik.... Ik.... De tijden die ik met hem had waren fantastisch, het is onbeschrijflijk wat voor een gevoel ik nu dan ook heb. Ik wil dit eindigen met een laatste liedje, ons favoriete liedje... David Choi, die by my side zingt.... Rust zacht lieve schat.'' zei ze zachtjes, terwijl de melodie de hele zaal al doorklonk. Het was allemaal wat onverwachts gekomen en geregeld, er waren veel mensen dronken maar dat maakte Lindsey helemaal niks uit. Ze was blij dat ze wat had kunnen vertellen tegen de mensheid en hem nog een beetje afscheid had kunnen geven.
Milan en Nordin hadden van alle negatieve dingen geen idee, ze lagen allebei nog lekker hutje mutje tegen elkaar en waren inmiddels helemaal afgeleid. Ze hadden allebei geen oog meer voor de laptop, ze waren diep in elkaars ogen verdronken en ze zouden de laptop voorlopig ook niet meer zien. Hand in hand stonden ze op, toen Milan Nordin op wilde tillen op zijn rug krakte hij door zijn rug heen. Daarom mocht Milan bij Nordin op de rug. Nordin liep naar de liften toe, toen ze op de etage kwamen met alle slaapkamers gingen ze naast elkaar in bed liggen. Hevig begonnen ze elkaar te zoenen, totdat er opeens een schaduw in de deuropening stond...

Tips? Suggesties? Stuur een reactie of stuur me een bericht! ;-)
Moet het de volgende keer langer? Korter? Uitgebreider? Minder uitge
breid?

Reageer (1)

  • NicolasFTW

    helemaal pico bello maar wrm moet nico blind worden da's echt gemeen en natuurlijk die gay scene tussen milan en nordin lag er aan te komen en helemaal prachtig van die trio met die shaduw

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen