Foto bij • chapter six

Ik hou van weekend. D:

Ruw wrijvend loop ik het immense gebouw uit in de richting van het drukke centrum van London. Sophie had me een berichtje gestuurd met dat ze in de Starbucks op me zat te wachten, en wat is nou beter dan Starbucks op zo'n vreselijke dag? Naja, hij was leuk totdat Harry hem verpesten kwam. Asshole. Zuchtend duw ik de deur open en loop naar Sophie toe, die ik al vrij snel zie zitten met twee grote bekers koffie. ''Soph held, hoe wist je dat ik dit nodig had?'' mompel ik terwijl ik een grote slok van mijn te lekkere karamel frappuccino. ''Omdat je áltijd zin hebt in Starbucks meid.'' grinnikt ze. Ik knik, afwezig staar ik naar buiten. ''What happened babe?'' vraagt Sophie een tikkeltje bezorgd. ''Nja, Simon had me gevraagd of ik niet het voorprogramma van een bekende boyband op hun eerstvolgende tour zou willen worden.'' begin ik. Sophie springt gelijk gillend op. ''Je bent zo goed! Told you so! Aah.'' roept ze vrolijk uit. Ik rol met mijn ogen. ''Soph ga zitten please.'' zeg ik terwijl ik vluchtig rond kijk, gelukkig was het niet erg druk. ''Waarom is het dan niet leuk? Normaal gesproken zou je met me meedoen.'' zegt ze. terwijl ze weer plaatsneemt op haar stoel. ''De jongens zijn echt super leuk, alleen een doet zo gemeen tegen me. Hij zegt dat ik moet oppassen.'' zeg ik zacht. Sophie kijkt me wat vaag aan.

''Loop je mee?'' zegt ze terwijl ze met haar strawberries & crème frappuccino opstaat. Met tegenzin sta ik op. ''Waarom?'' Antwoord krijg ik niet want ze staat al voor de deur op en neer te springen. Ik zucht, mag ik slapen? Ik ga naast haar staan en probeer te zien waar ze zo vrolijk over is. ''One Direction.'' fluistert ze in mijn oor. Voor ik het weet vliegt de deur open en sta ik voor de tweede keer vandaag oog in oog met de jongens. ''Isaaa!'' roept Niall vrolijk uit, waarna hij me een knuffel geeft. Liam, Louis en Zayn volgen zijn voorbeeld. Harry lijkt even te twijfelen maar stapt dan ook naar voren om hetzelfde te doen. Ik stap naar achteren. ''Blijf van me af Harry.'' zeg ik hard, koel. Zijn ogen staan boos. Alweer. De andere 4 jongens kijken me verbaasd aan. ''Waar was dat nou voor nodig?'' vraagt Liam. ''Harry vond het vanmiddag erg leuk om me vast te houden.'' zeg ik koel terwijl ik mijn vestje aan een kant uittrek zodat ze mijn blauwe arm kunnen zien. Verbaasd kijken ze van mijn arm naar Harry, en van Harry naar mijn arm. Sophie staat achter me met grote ogen iedereen aan te kijken. Louis stapt naar voren en raakt mijn arm zachtjes aan, waardoor ik gelijk in elkaar krimp. ''Doet het zo'n zeer?'' vraagt hij geschrokken. Ik knik. Harry rolt met zijn ogen. ''Waarom Harry?'' vraagt Louis boos. Antwoord krijgt hij niet eens want hij stormt naar buiten. Ons verbaasd achterlatend.

Reageer (1)

  • AmorSperoFidem

    OMG snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen