Daar was hij dan, op het witte paard. Het was geen prins op het witte paard, het was Alex. Met zijn rechterhand hoog in de lucht hield hij het scherpe zwaard vast, het harnas was van een verre afstand al te herkennen. Alex liet het paard galopperen tussen de mensheid door, hij liep langzaam richting Marvin toe en het paard stopte met lopen terwijl Alex langzaam afstapte. Hij greep de kin van Marvin omhoog en keek hem even met een duivelse blik in zijn ogen aan, Marvin had Alex ondertussen in de gaten gekregen en was ondertussen gestopt met dansen, die dodende blik van Alex zou hij namelijk onmogelijk kunnen ontwijken. ,,Hoe durfde je...'' mompelde Alex boos. ,,Ik dacht dat ik je kon vertrouwen. Je had me ook gewoon kunnen vertellen dat je mijn knuffelbeer had gestolen hoor, weet je niet hoe lang ik wakker ben geweest? Ik heb een hele nacht niet geslapen.... Gelukkig had ik tijd om alle slaapkamers langs te gaan, en daar kwam ik hem tegen.'' riep Alex boos tegen Marvin. Marvin kreeg ondertussen al een rode kleur en rende weg, naar het zwembad toe. Hij sprong erin, Alex kwam er dan ook achteraan met het zwaard en gooide het mes in het zwembad, richting het hoofd van Marvin........ Langzaam werd het water in het zwembad rood, je zag nog wat resten uit het lichaam van Marvin in het water drijven, het was einde oefening voor Marvin. Lindsey kwam aanrennen vanuit de lobby, ze had het hele spektakel al zitten aan te kijken en haar ogen werden groot toen ze Marvin in het zwembad zag liggen. Marvin was doodgegaan.... Meteen voelde Lindsey zich boos worden, boos worden op Alex. Ze pakte het zwaard van Alex over en stak hem midden in zijn maag. Langzaam vielen de ogen van hem dicht en viel hij neer, op de grond. Lindsey was ondertussen het zwembad ingegaan en had Marvin eruit gesleept. ,,Marvin... Schatje toch...'' murmelde ze langzaam. Ondertussen had Nicolas Courtney en Bart al ontdekt, ze waren nog de laatste blikjes bier aan het drinken die ze meegenomen hadden. Nicolas zette de harde muziek uit en hij keek Courtney en Bart met tranen in zijn oogjes aan. ,,Weten jullie wel niet hoe slecht dat is voor jullie? Er sterven allemaal hersencelletjes van jullie af! Is dat wat jullie willen?'' murmelde hij zachtjes, niet wetend of hij het wel zou durven vertellen, toch kwam de zin uit zijn mond, tot zijn eigen verbazing. Nicolas beet zacht op zijn onderlip en hij keek naar beneden, het was stil geworden in de lobby. Na enkele seconden van stilte pakte Bart nog een blikje bier en dronk hij het in een tuig leeg, hij zette de muziek weer aan en begon vrolijk te dansen. Binnen enkele seconden stond de hele zaal alweer te dansen en te springen, ondertussen was Nicolas alweer weggelopen naar het zwembad, hij plofte neer naast Lindsey en begon te mediteren. Lindsey ging automatisch naast hem zitten en samen gingen ze mediteren. Na een tijdje kwam Tessa ernaast zitten en begon ze ook mee te mediteren, ze zong er ook een liedje bij. ,,Kumi ori ki va orech'' zong ze mediterend.

Ondertussen waren Nordin en Milan nog hard bezig met hun site, het was een site waarop mensen konden praten en luisterden naar een radio (die overigens meestal door een gek werd ingesproken). Milan was gefocust op de laptop, ze waren namelijk allemaal IP-adressen in aan het voeren en allemaal andere site's aan het hacken. Toch raakte Nordin soms wel even afgeleid, wat had die Milan toch ook mooie ogen. Soms leken ze er wat groenig uit te zien, maar soms zat er weer een bruine twinkel in of juist weer wat blauwe spikkeltjes. Nordin ging eventjes iets dichter tegen Milan aan zitten en hij keek verleidelijk in de ogen van Milan. Het was wel grappig te zien dat ze zo goed met elkaar overweg konden, ze waren namelijk beste vrienden en hadden samen helemaal geen tijd voor meisjes, nog nooit hadden ze dan ook een meisje als vriendin gehad. Toch leek er nu wel een kriebelend gevoel te komen in de buiken van de jongens, Milan was ondertussen ook al iets opgewondener geworden en had soms eventjes wat ongemakkelijk op zijn onderlip gebeten. Nordin had zijn arm om de schouder van Milan geslagen en Milan was al tegen Nordin aan gekropen. Hij had zijn hoofd tegen de buik van Nordin aan gekropen en samen lagen ze knus op een zwembad bedje, lettend op de computer. Wanneer de vingers elkaar raakten fladderden er allemaal vlinders rond in de buik van de jongens, ze hadden geen idee wat er met ze aan de hand was, maar bezwaar ertegen hadden ze niet.

Laat maar een reactie achter wat jullie ervan vinden. Tips? Suggesties? Mensen die ik beter weg kan laten of mensen die er meer in moeten? Het begin is wat rommelig, het is nog eventjes zoeken wie welke rol heeft in het verhaal en hoe het karakter in elkaar zit.

Reageer (1)

  • NicolasFTW

    Ik vind het verhaal heel goed maar ik vermoed dat het karakter Nicolas heel anders is dan geschreven word hij is vast helemaal geen hippie of HERSENSHITZEGGER maar hij heeft vast wel een grote lul =). Ik vond de gay scene tussen norlan heel ontroerend en hoop er meer van te zien in het volgende hoofdstuk.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen