Ik bedank Naruto nog voor het kaartje en loop met Hidan weg.'Goed gedaan Sakura..' 'Ts.' Is nog wat ik kan horen van Sasuke en Sakura.

Als ik bij Hidan's tafel uit kom zie ik de jongen zitten die me bij de kluisjes tegenhield. 'Ga je nog met hem om?' Vraag ik zacht aan Hidan en grimas. Hij knikt en zegt dat ik maar naast hem moest zitten. Aan de tafel werp ik een dodelijke blik naar Suigetsu en neem plaats langs Hidan. Kimimaro stelt zich voor en verontschuldigt zich nog. Ik knik en stel mezelf ook voor. Hidan's tafel was erg leeg, alleen hij, Kimimaro en Suigetsu. 'Waarom zitten jullie..zo alleen?' Vraag ik en kijk om me heen. 'Daarom.' Klinkt er van Suigetsu. 'Kop dicht baka.' Gromt Kimimaro en mept hem tegen zijn achterhoofd. Ik grinnik en kijk Hidan aan. 'Moet je mij niet vragen. Op mijn andere school zit ik me meer mensen.' 'Omdat deze sukkel hier alles en iedereen wel wat heeft geflikt.' Zegt Kimimaro en gromt naar Suigetsu die sweat dropt. 'Dus? Hoeven jullie toch niet bij hem te zijn?' Zeg ik kijk leun met mijn hoofd op mijn handen. 'Mh..geen idee.' Zegt Kimimaro en pakt zuchtend zijn tas in. De bel klinkt, net zoals zuchten en schrapende stoelen. 'Hoeveel uur heb jij?' Vraag ik snel aan Hidan. 'Zeven.' 'Mooi ik ook, ik wacht, uumh. Bij de kluisjes?' Zeg ik en zie hoe Hidan knikt. 'Oke. Nou tot straks!' Zeg ik en verdwijn de menigte in.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen