Ik lach zachtjes en bedank ze.We lopen naar binnen en ik probeer mijn verdriet te verbergen als we naar binnen lopen en aan onze tafel gaan zitten.Naruto, hyper als altijd, groet me en steekt een kaartje uit.'Wat is dat?'

'Wat is dat?' Vraag ik en kijk naar het kaartje. 'Het is een toegangskaartje van de discotheek in de stad. Bijna iedereen van deze school gaat erheen. En ik vind dat jij ook mee moet, dus hier.' Zegt Naruto met een glimlach. Aarzelend pak ik het aan en bekijk het. TimeTurner Stond erop. 'Naruto?! Dat kaartje is veel te duur!' Roep ik en steek het kaartje weer naar hem uit. 'Dat kan ik echt niet aannemen.' 'Tuurlijk wel, en ze waren niet duur. Ik heb ze van iemand gekregen'. Zegt hij lachend en houdt het kaartje opnieuw uit. Zuchtend neem ik het kaartje weer aan en sluit mijn ogen even. 'Oke, ik heb dus echt geen keus?' Vraag ik en kijk de mensen van mijn tafel aan. Allemaal schudden ze hun hoofd. 'Oke, wat moet ik dragen?' Zeg ik en kijk met grote ogen. 'Hoe bedoel je? Je weet niet wat je moet dragen?' Klinkt er een stem achter me. Ik draai me om en schrik als ik zie hoe dicht Hidan op me staat. 'Baka! Je geeft me een hartaanval.' Zeg ik en duw hem een stukje van me af. Hij grijnst en woelt door mijn haar. 'Hey!Wie zegt dat dat mag?' Grom ik en mep hem in zijn maag. Lachend klapt hij dubbel en krijgt er nog net "ik" uit. 'Ja ja..maar wat wil je?' 'Ik hoorde dat je niet wist wat je moet dragen, dus je bent nog nooit eerder uit geweest neem ik aan. Als je na schooltijd op me wacht neem ik je mee de stad in en help ik je wel. Kun je gelijk mijn vrienden zien.' Zegt Hidan met een grijns. 'Dacht het niet! Jij en jouw vrienden zijn niet normaal! Junya, wij helpen jou wel.' Roept Sakura meteen er tussen. Ik draai me om en kijk haar met een dodende blik aan. 'Dank je Sakura, maar nee. En leuk dat je Hidan afkraakt. I like to meet his "unnormal" friends.' Zeg ik grommend en pak mijn tas op. 'Kom, ik ga bij jou zitten'. Zeg ik tegen Hidan als mijn tas op mijn rug hangt. Ik bedank Naruto nog voor het kaartje en loop met Hidan weg. 'Goed gedaan Sakura..' 'Ts.' Is nog wat ik kan horen van Sasuke en Sakura.

Reageer (2)

  • Poochyena

    ja sakura, goed gedaan!(puh)
    XD
    O god, Hidan's vrienden..
    nou dan zijn ze inderdaad niet normaalXD
    snellll verderrrrr!!

    1 decennium geleden
  • animevampire

    BAAAAAAAAAAAAAAAAD SAKURA


    moehaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen