11.
Zeker kijken naar deze film. Hij is super ooi.
xx
'Elena slaapt, ik heb haar nog moeten voorlezen'
'Laat me raden, het boek Tiny wil paardrijden?' vroeg men moeder.
Al lachend knikte ik.
'Ik moet dat ook altijd voorlezen en dan zegt ze dat ze ook een paard wil en wil paardrijden, Severine ik denk dat ze dat van jou mee heeft.'
Toen ik zo klein was wou ik ook altijd paardrijden en dan ben ik het ook op mijn zeven jaar mogen gaan doen en nu doe ik dat nog altijd. Ik heb eventjes op professioneel vlak gereden maar sinds ik voltijds ging gaan werken had ik er de tijd niet meer voor. Ik had zelf 4 paarden die ik jammer genoeg hebben moeten verkopen. Toch ben ik blij dat ik ze nog zie en er nog kan met rijden als ik tijd en zin heb. De stal waar ik rij heeft ze gekocht en beloofd dat ik er nog geregeld mag met rijden. Ik zou het wel leuk vinden als Elena het ook zou doen. Ik zou haar met plezier willen leren rijden maar nu is ze er nog iets te jong voor. Ineens dacht ik terug aan morgen. Ik hoop dat ik Steven tegenkom, soms zijn er dagen dat dat niet gebeurt. Toen ik dacht aan de laatste zin die hij gisteren zei kreeg ik een grijns op mijn gezicht.
'Wat is er toch met jou Severine? Je zit continu met een glimlach op je gezicht.' Vroeg Ian
'Is er hier iemand verliefd?' vroeg vader erop.
'Maar néé, ik ben gewoon blij, er is echt niets aan de hand'.
'Ben je zeker dat je niemand hebt leren kennen?' Zei mama lachend.
'Neen en moest het zo zijn, dan zijn jullie de eerste die het te horen krijgen'. loog ik
'Daar houden wij je aan'.
Men ouders denken altijd direct dat ik verliefd ben of dat ik iemand heb leren kennen als ik eens gelukkig ben en mijn moeder wil het altijd als eerste weten. Eigenlijk ben ik nog nooit echt verliefd geweest nog nooit dat ik kriebels krijg en nergens meer aan kan denken dan aan deze persoon. Toch heb ik wel al veel vriendjes gehad maar dat stelde eigenlijk niet zoveel voor en duurde dan ook niet lang. Met Thomas ben ik wel twee jaar geweest, maar toch voelde ik mij er niet goed bij. Hij had mij op de dag dat we twee jaar samen waren ten huwelijk gevraagd, dat is dus ook de reden dat het gedaan is tussen ons. Dat is nu al drie jaar geleden. Sindsdien heb ik geen vaste vriend meer gehad.
Om vijf uur vond ik het toch tijd worden om richting huis te rijden. Dus nam ik vlug afscheid van iedereen en vertrok. Onderweg stopte ik nog langs de Moviemax en haalde de film Hachico. Er zijn veel mensen die mij verteld hebben dat ik deze film eens moest bekijken en nu had ik er tijd voor. Toen ik thuiskwam begon ik eerst met eten te maken. Echt veel in huis had ik niet dus maakte ik maar Spaghetti Bolognaise. Terwijl ik de film startte at ik mijn bord spaghetti op voor de tv. Het was iets dat ik geregeld deed omdat ik anders toch maar in men ééntje zat aan tafel en het anders saai was. Het was echt een prachtige film en heb bijna heel de film zitten huilen als een baby. Nu versta ik waarom iedereen het zo een mooie film vind. Na de film heb ik de afwas nog gedaan en het huis eens grondig gestofzuigd en dan mij klaar gemaakt om te gaan slapen. Het was ondertussen al half 11 dus tijd voor te slapen. Deze nacht droomde ik van een persoon met halfzwart haar met de mooiste blauwe ogen die ik al had gezien.
Er zijn nog geen reacties.