Wat een ontzettend leuke dag zou worden eindigde in een ramp, zo lág iedereen rustig aan het zwembad...

Zo lag iedereen dus vredig hun eigen dingen te doen aan het zwembad, het was immers 25 graden buiten! Milan en Nordin waren bijvoorbeeld samen op hun laptop bezig om hun site die ze hadden nóg beter te maken dan hij al was en Ashley was rustig haar nagels aan het lakken, in een vrolijk rood kleurtje. Iedereen had het wel naar hun zin aan het zwembad, tot dat er opeens wat rare geluiden uit de lobby van het hotel kwamen. Op een gegeven moment was een groepje toch wel nieuwsgierig geraakt en besloten zeg eventjes te gaan kijken. Het groepje bestond uit Courtney, Stefan, Manon en Tessa. Ondertussen waren Milan en Nordin nog heel druk bezig met de site, want wanneer ze de laptop 1 minuut alleen zouden laten zou de hele site zomaar weg kunnen zijn. Toen het groepje in de lobby aankwam zagen ze het, een enorm hard geluid kwam hen tegen moet en de bonkende boxen waren op een aantal meter al te horen. Het groepje zag een immense DJ installatie, en wie zat erachter? Bart! Meteen viel de mond van Stefan open, want Bart had namelijk al zijn bier gestolen uit de opslag die hij op zijn kamer had. Stefan kreeg een grote frons op zijn gezicht. Bart leek zich van niemand iets aan te merken en was ondertussen vrolijk aan het dansen op de muziek die uit de boxen kwam. Hij leek het naar zijn zin te hebben met al dat bier naast zich, na een tijdje besloot Courtney lekker in haar bikini naar hem toe te gaan. Ondertussen waren alle personen van het hotel al naar de lobby gekomen, iedereen genoot van de goede muziek en ondertussen was Courtney ook al dronken. Op een gegeven moment kwam Alex op een paard aangereden, hij had een harnas aan en hij had een zwaard met zich mee, vastbesloten om iemand te vermoorden... Wordt vervolgd..........

Reageer (1)

  • NicolasFTW

    Fantastisch geschreven buitengewoon iets kort maar dat maakt niets uit. Ik vind het ook heel slim om als excuus de site te gebruiken om de gay scene tussen Nordin en Milan te creëren. Prima werk.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen