Foto bij 10

Last but not least.

Hoop dat jullie mijn story nog willen lezen, na een lange tijd.

Als er reacties zijn wil ik die graag horen!!!!

Zes jaar later. Jade en Justin lagen op dezelfde manier op de bank alleen dan in hun eigen huis. Jade werd wakker met een lach en ze kon alles wel gedroomd hebben, maar ze keek naar Justin en ze wist weer dat ze niet had gedroomd. Ze liep naar de keuken om ontbijt te maken. Ze smeerde een paar broodje, toen Justin naar de keuken kwam. Justin gaf haar een zoen op de mond. Ze zette de twee borden op de tafel en ze begonnen te ontbijten. Justin en Jade waren heel gelukkig samen. Justin heeft er echt de ware aan gevonden. Justin vroeg:` Ga je vanavond mee uiteten?` Jade zei:` Natuurlijk. Ik kan toch geen `nee` zeggen tegen jou.` Justin lachte.
s` Avonds gingen ze naar een sjiek restaurant en kregen een tafel voor twee. Ze kletste wat en alles ging zoals hij gepland had. Het eten kwam en ze aten en praten. Justin stond op en ging op één knie zitten, hield haar een mooie ring voor en vroeg:` Jade, wil je met me trouwen?` Jade was sprakeloos en zei:` Ja, natuurlijk!` Justin deed de verlovingsring om. Het hele restaurant keek naar Jade en Justin en klapten voor ze. Na het eten liepen ze naar huis.
De bruiloft was gigantisch. Iedereen wou erbij zijn. Jade had een mooie witte jurk aan en Justin een heel mooi strak pak. Justin stond bij het altaar te wachten op zijn bruid. De bruid kwam langzaam met haar vader aanlopen over de rode loper. Er was ook veel paparazzi, maar daar was Jade nu wel aan gewend. Ze was allang blij dat ze ging trouwen met iemand van wie ze hield. Vader gaf haar dochter aan Justin en ze stonden voor het altaar te wachten tot iedereen stil was voor het `ja` woord. De man achter het altaar vroeg om stilte en begon:` Justin Drew Bieber, wilt gei Jade Wades als uw wettige echtgenote?` Justin keek heel blij en zei:` Ja, ik wil.` De man achter het altaar keek naar Jade en vroeg:` Jade Wade, wilt gei Justin Drew Bieber als uw wettige echtgenoot?` Jade zei met een blij gezicht:` Ja, ik wil.` De man zei weer:` Dan zijn jullie nu man en vrouw. Dan mag u nu de bruid kussen.` Justin deed de sluier van de jurk omhoog en kuste zijn bruid. Na de kus gooide Jade haar boeket naar achter en iedereen wou haar boeket bloemen hebben. Ze gingen samen naar een open limousine en gingen de auto in. De limousine reed weg en er werd achter hun veel gejuich.




EINDE

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen