Foto bij Verliefd

Ik liep de trap af,opweg naar lokaal 108. 'Weet jij wat we moesten maken voor Wiskund?' Vroeg Shantie aan Sam,terwijl ze naast me kwam lopen. 'Heb je dat niet gemaakt dan?' Ik keek verbaasd om. 'Eeh..Nee. Waarom zou ik. Ik ga niet mijn tijd besteden aan Wiskunde.' Terwijl shantie dat zei struikelde ze half over een tas die door de gang heen en weer werd geschopt. 'Kijk is uit! Sukkels!'
Ik ging sneller lopen. De jongens keken om. 'Ach hou jij je mond nou maar blondje.'
Shantie wilde naar de jongens lopen,maar Ik pakte snel haar arm vast,keek recht vooruit en liep door. 'Hé! Waarom deed je dat. Ik wilde die jongens daar net een knal verkopen.' Ik keek om. 'Daarom juist! Ik wil geen ruzie,of een gevecht zien. Dat win je toch niet.' Shantie rukte zich los uit mijn greep. 'Dus jij denkt dat ik slap ben,dat ik die jongens niet aan kan.' Ze liep terug,en gilde en schreeuwde tegen de jongens. Ik sloeg mijn handen voor mijn ogen. 'Wat heb ik gedaan. Ik heb haar juist gemotiveerd. Ik ook altijd met mijn grote mond.' In de verte zag de jongens lachen. Vaag hoorde ik; 'wil je vechten dan? Kom maar op meisje.' Ik liep dichterbij. 'N..nnee..' Zei shantie. De jongen glimlachte,en Shantie smolt. Ik trok haar mee.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • kimiii

    haha leuk verhaal :D ook heel herkenbaar :D
    ik ga snel verder lezen (baby)

    1 decennium geleden
  • DevilsReject

    Shantie lijkt echt veel op 'shanice'

    Mijn naam dus.

    :$

    Sorry.


    MAAR WEL VET GOED!


    (H)

    1 decennium geleden
  • nanamin

    VERDERR!!!! (H)(H)

    XXm Jwz(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen