{40} Arena - Jordan Moonshine
Van overal uit het niets komen slangen tevoorschijn, Wanhopig hak ik ze in twee, voor ze ons kunnen bijten.
Edmund is gewond geraakt aan zijn been door ons te helpen. Samen met Ramon en Lia heb ik de meeste slangen al verjaagd.
Eindelijk komen we aan bij Vulcan en Ocean. 'En hadden jullie succes?' vraagt Edmund.
'Nee, we vonden de jongen uit 12, maar de slangen vielen ons aan, en hij kon ontsnappen.' antwoord Vulcan gefrustreerd.
'Kan je even helpen, ze heeft een wonde in haar schouder' voegt hij er aan toe. 'Hoe komt dat?' vraagt Ramon.
'De jongen uit 12 kon en mes naar haar gooien.'
Ik ben blij dat Orlando kon ontsnappen. 'Dan ligt hij zeker wel een paar meter verderop vergiftigd bewusteloos' merkt Ramon op, terwijl hij naar Edmund kijkt, die amper kan bewegen. 'We moeten snel iets vinden' zegt Ocean.
Net op dat moment komt er een parachutje naar ons toegevlogen. Medicijnen voor Edmund.
'Ik kan wat verplegen, geef maar aan mij' zeg ik. Hierna keren we terug naar ons kamp, waar Edmund en Ocean kunnen uitrusten van hun wonden.
Een slechte dag voor de beroeps vandaag. KNAL!
Een kanonschot gaat af, het tweede van de dag.
Waarschijnlijk van de ongelofelijke hitte is er iemand gestorven.
Later op die avond komen Florian, de jongen uit 7 en Elodie aan de hemel te staan.
Wat een verschrikkelijke spelen zijn het toch. De woestijn heeft zo veel gevaren te biedden.
'Hé, ik denk dat we het grootste bondgenootschap zijn' zegt Edmund droogjes, al wat meer bij bewustzijn.
'Dat is toch te gek?' vraagt hij.
Ik denk aan de bondgenoten. De beroeps tesamen, en de twee uit 8 hebben ongetwijfeld ook een pact gesloten.
Ik moet steeds meer aan Orlando denken, de jongen waar ik op verliefd ben.
Hoe zou het met hem gaan?
Er zijn nog geen reacties.