Foto bij {32} Arena - Jordan Moonshine

De Arena is een Woestijn. Een hete grote zandvlakte met een Stikkende Brandende Zon.
De Grot Hoorn Des Overvloeds staat op een grote Oranjebruine rots van wel 15 meter hoog. aan de helft van de steile rots zijn er rustpunten, waarop er allerlei handige spullen liggen, maar de meeste spullen liggen bovenop de rots aan de hoorn zelf.
Orlando zou eerst niet naar de Hoorn gaan, maar nu besef ik dat deze Rots ideaal geschikt voor hem is. hij is een kei in klimmen.
Ik durf te wedden dat hij als eerste bovenaan de hoorn gaat komen. Ik oriënteer me zo goed mogelijk. 24 platen in een groten zandvlakte, daarond verscheinen bruinoranje rotsen. Een mooi landschap, moet ik toegeven, maar ik had nooit gedacht dat de spelen in een woestijn waren.
Ik had altijd al een bos verwacht. Dan zie ik de spullen liggen rond de rots, voor mensen die niet goed kunnen klimmen, het is ook een risico om op de rots te gaan, hoe geraak je er weer af, ongedeerd? vraag ik me af.

Even kruis ik Orlando zijn blik, die me moed toe wenst, en dan zie ik Vulcan. hij wijst naar de hoorn, en concentreert hem er volledig op.
30 Seconden nog. Ik zal snel naar de hoorn gaan, maar eerst moet ik Octavia vinden, om haar te vermoorden.
Ik zie Lia twee platen van me af staan. aan het ene voetzetje naarst mij staat het meisje uit 9, aan de andere Swaggerboy.
We hebben nog 20 seconden, en ik probeer al mijn kracht die in mijn benen zitten om te zetten tot snelheid, om er dan als een pijl vandoor te schieten op zoek naar Octavia. 10 seconden. ik tel heel geconcentreerd af in deze woestijn.

De gong gaat, alle tributen lopen wild in het rond opzoek naar spullen, ik zie dat Swaggerboy het eerste het beste mes grijpt, samen met een rugzak en nog wat andere spullen, om er mee van door te gaan. 'Zo snel mogelijk naar de hoorn!' roept Vulcan. Orlando en de jongen uit 5 lopen op kop.
Eerst moet ik Octavia vinden, denk ik. Het meisje uit 6 geeft me een stamp, maar Lia loopt op haar af, en snijdt haar keel door.
Dan zie ik het meisje uit 4. Ik grijp het eerste beste wapen, wat een ijzeren bijl is, en sprint naar haar toe.
Octavia draait haar om, maar ze wou mij ook al vanaf het begin vermoorden. Ze heeft een lang mes en een schild, ik alleen een bijl.
Ik hak op haar in, maar met haar schild kan ze de slag afweren. Ik sla naar haar benen, maar ze springt net op tijd weg, en belandt aan de andere kant van me. Ik zie hoe Edmund een speer gooit naar een tribuut, wanneer ik een mes langs mijn been voel. een beetje bloed spat eruit.
Ik draai me om, en met een krachtige snelle zwaai komt de bijl op Octavia af. Ze raakt haar schild, en het vliegt uit haar armen.
Ik strompel naar haar, met mijn bijl in de aanslag, maar met haar mes kan ze hem afweren, en zo liggen allebei onze wapens in het zand, ik spring op haar, en laat mijn vuisten gaan. ze geeft me een stomp in mijn buik, en een slag op mijn wang, Ik kan me net omdraaien, en geef haar een keiharde stomp.
Ik krabbel recht, en geef haar een klap, recht op haar slaap. ze valt neer, en ik grabbel naar mijn bijl, dan staat ze op, maar het is te laat.
De IJzersterke bijl heeft haar al onthoofd. Nu loop ik zo hard als ik kan naar de hoorn, terwijl al een paar tributen kunnen beginnen aan de klim.

Het meisje uit 4, Octavia genaamd is dood.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen