Foto bij Elise's avondje uit :D

hope you still like it :D

Elise's POV:

"Mam, is het goed als ik even de stad in ga?" vroeg ik aan haar, "Ja dat is wel goed, hou je je spullen in de gaten en ben je voor 10 uur terug?" ze mama, "Ja is goed mams! ik heb nog wel leuke films op mijn laptop staan als je die wil kijken.." zei ik met een knipoog, mama lachte. ik liep de kamer uit en richting de reseptie naar buiten, aangezien ik snel een key-card had gepakt kon ik er zoizo nog in. Okay, even denken waar gaan we heen.. BIG BEN!! ja die wil ik zien!
ik volgde alle bordjes die aangaven waar je heen kon gaan. okay.. dit is de Themes.. Ik liep lekker snel, aan het verkeer was ik al zo goed als aan gewend. eigenlijk is het gewoon de grote meute volgen en dan komt het wel goed. "Woow..." zei ik met grote ogen, de big ben is inderdaad big, de gedachte liet me giechelen. Okay, dit heb ik nu gezien.. ik ga lekker ergens zitten met een kop thee.. Bedacht ik bij mezelf. Ik liep wat rond en vond een heel schattig klein cafétje aan de rand van de stad, ik ging naar binnen en ging aan een tafeltje zitten. Al snel kwam er een ober bij me en vroeg wat ik te drinken wou, ik bestelde een green tea en ging wat op mijn mobiel klooien. Er kwam een groepje jongens binnen ik lette niet echt op wie het waren maar vlak daarna stonden en mega veel gillende meiden en paparazzi binnen en buiten, ik gluurde wat maar kon niet zien wie het waren. Ik liep richting de bar en betaalde voor mijn thee en liep weer naar buiten. Een oorverdovend gegil kwam me tegemoed toen ik naar buiten liep, ik werd tegen gehouden door een journalist en ze begon me van alles te vragen. "Have you seen One Direction here inside?" vroeg ze "One direction? I'm sorry but I don't them.." zei ik om er snel af te komen, natuurlijk kende ik One Direction wel, aangezien Amber er nooit over ophield met praten. Ik liep weer terug richting het hotel. Eenmaal weer bij de hotelkamer plof ik op mn bed en val ik in slaap met mn muziek aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen