Foto bij Chapter 3

Hoofdstukjes vliegen uit mijn vingers momenteel het word leuker i swear D:

‘And all of me loves all of you’ Sluit ik mijn liedje af met een semi dramatisch gezicht terwijl ik Do aankijk. We zitten weer op het grasveldje achter school, en Ash heeft zijn gitaar tevoorschijn gehaald. ‘Damn girl you sing so well’ zegt Christian. Hij drumt, hij is er zo goed in en ik ben stik jaloers. ‘Nee ik ben een heks’ zeg ik ‘Ik heb je net betoverd’ ‘Jij een heks? Waar haal je dat dan weer vandaan?’ zegt hij verbaasd. ‘Oh, nee niks’ mompel ik. Hij staat op en komt naast me zitten hij geeft me de sigaret hij net heeft aangestoken. Ik neem een hijs ‘Ik werd vandaag een heks genoemd’, zeg ik dan maar. ‘Door wie?’ Vraagt hij quasi boos en verbaast. ‘Iemand maakt niet uit ik zit er niet mee, het is weer eens wat nieuws trouwens, je bent wel een van mijn heksenvriendjes hoor’ zeg ik. ‘Ik voel me zwaar vereerd’ zegt hij semi sarcastisch. Ik weet dat hij er niet tegen kan als mensen zo over mij praten, hij is mijn broer. Nou ja niet officieel maar zo gaan we met elkaar om. En zo is het eigenlijk ook al geweest, voor zover ik het weet. ‘AMBER LONGBOARD NU’ hoor ik van achteren. ‘DOOOOOTJE waar was je in de pauze?’. ‘Longboard nu zeg ik toch’ zegt ze met een rare blik in haar ogen. ‘Niet bij me’ zeg ik met spijt in mijn stem. ‘Hier heb je een longboard en ga een stuk scheuren met dat meisje’ zegt Jane. Een meisje dat ook tot mijn vrienden behoort. Ze leent haar longboard nooit uit, dus ik kijk haar vragend aan. ‘You heard the bitch now go’ Zegt Ash. Jane kijkt hem vernietigend aan ik pak het longboard en scheur achter Do de laan uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen