Zo irriteer je mensen in het zwembad!
-als mensen aan het aqua-joggen zijn, zwem er onder water tussen door met een duikbrilletje op zoek naar dansende kwabbetjes. Kom wel af en toe boven en kijk de persoon dan recht aan, akward blikken gegarandeerd!
-Kom uit het water en ren (kletsnat) met gespreidde armen over zonnebadende mensen terwijl je schreeuwt dat je een vliegtuig bent
-ga in je eentje op het terrasje zitten met een raketje en doe vervolgens een maanlanding na.
-ga in de rij staan om ijsjes te kopen, als je aan de beurt bent staar je de verkoper aan, zeg niks, doe niks, gewoon staren en zie hoe die persoon reageerd
-een simpel bommetje werkt altijd
-pak iemands handoek en droog jezelf ermee af op plekken waar je zelf ook niet zou willen dat je handoek bij een vreemde zou komen...
-duw mensen om als ze een handstand maken
-duw het randje van je zwembroek iets naar beneden en vraag aan voorbij gangers of ze al vinden dat je bruin bent.
-vraag aan je broertje/zusje/vriend/vriendin of ze met een stift gekke vlekken op je rug willen maken, vraag vervolgens aan mensen of ze je rug even in willen smeren
-duw mensen van het zwembad randje
-klaag tegrn mensen dat je met je vriendin naar het zwembad bent gekomen en dat ze haar benen niet geschoren heeft, vertel ze uitbundig (denk aan wilde maaiende armen!) hoe VOOTSCHUT je dat wel niet vind!! Vraag naar hun mening!
-vertel íedereen dat je alergisch bent voor water en daardoor steenpuisten op je kont krijgt
-vraag aan dikke mensen waar hun zwembroek gebleven is.
-ren gillend weg als je speedos ziet, trek alleen tijdens het rennen je knieen heel hoog op strek je armen recht omhoog en gil: SPEEDOS! SPEEDOS! OVERAL WAAR IK KIJK ZIE IK SPEEDOS!!!!!
-spetter er op los!!!!
-als een bal jou kant komt gooi hem je toch meestal terug? Nou, nu gooi je hem lekker de andere kant op waarna je een kwaadaardige heksenlach opzet en wegvliegt op een bezemsteel (mijn idiote fantasie )
-saboteer de duikplank
-leuk! Als er meerdere snackbarren zijn wissel je de parasols om!
-DANS!!!!!
-ga gillend op de rand staan en hou vol dat je een haai zag! Een been omhoog doen is vrij effectief
-steel het fluitje van de badmeester en ren fluitend rond : D
Reageer (3)
Lol ik ga morgen zwemmen en ga zekker dingen uitproberen
9 jaar geledenLol! De laatste heb ik al gedaan bij een zwemtraining . Dan heb ik het fluitje van mijn zwemtrainer afgepakt en toen liep ik fluitend rondjes rond het zwembad. Ik vraag ook altijd aan iedereen of ze snoepjes meehebben. Na een tijdje word dat echt irritant!
1 decennium geledenWhahahahahahahahahaha
1 decennium geleden