Foto bij Chapter 2

Nou hier is chapter 2 dushh... ja het is in het begin niet boeiend is altijd zo toch ?

In de klas zit ik te genieten van mijn muziek, met de oortjes van Do in mijn oren. Ik voel iemand op mijn schouder tikken ‘Zou je misschien je oortjes goed willen aansluiten iedereen kan meegenieten van je geschreeuw, emo’ Zegt Collin, een jongen die in mijn klas zit. Ughf, dit had ik laatst in de trein ook al, in een stiltecoupe notabene. Ik ben het gewend hoor de blikken die ik soms krijg, de opmerkingen, maar soms gaat het gewoon even net over de grens. ‘Hoor je ook eens goede muziek mainstream psyco’ zucht ik. Terwijl ik de plug die aan de kabel van de oortjes vast zit goed in mijn telefoon klik. *TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR* PAUZE TIME BITCHES denk ik, en ik grabbel mijn spullen bij elkaar, en met een spurt verlaat ik de klas. Ik schiet links de gang in naar mijn kluis, ik knal keihard tegen een jongen op. ‘Kijk uit waar je loopt zwarte heks, ga naar de heksenvriendjes’ sist hij. Heks, jep die was nieuw nu ben ik dus ook een heks. ‘Als ik kon zou ik je lelijk toveren, maar dat gaat niet meer lukken veel valt er niet te redden sorry jongen’ sis ik terug. Ik gooi de boeken die ik niet meer nodig heb ik mijn kluis en grabbel mijn tekenspullen er uit en prop ze in mijn tas. Ik loop naar beneden en loop de school uit en ga naar het grasveldje achter het hoofdgebouw. ‘BITCHES HUGGIEMONSTER IS ER HUG ME’ schreeuw ik naar het zwarte groepje dat voor me zit. Jeremy bedenkt zich geen moment springt op en bespringt me. Ik val met een plof op de grond, met Jeremy op me. ‘wauw Jer, thanks for breaking me’ kerm ik met een semi pijnlijk gezicht. ‘Dat kan geen pijn hebben gedaan ik ben fluffy ’zegt Jeremy . ‘Jawel je deed me heel erg pijn en nu krijg ik een peuk van je’ zeg ik in een ademhaling, en ik kijk hem lief aan. Hij houd het pakje Marlboro voor mijn neus. ‘Zie je deze’ zegt hij. ‘JAAAA’ gil ik. ‘Die is leeg moehahahahaa’ zegt hij. Hij pakt een nieuw pakje uit zijn tas, haalt er een peuk uit en gooit hem naar mij. ‘Voor al je pijntjes en auwtjes’ zegt hij met een dubbele betekenis in de zin. En ik weet het.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen