Foto bij 5.

Na nog even gepraat te hebben met Ian en Olivia wist ik precies wat ik allemaal moest doen. Waar alles lag, wat ze moest eten, wanneer ze terug waren, de nummer van de dokter,... Olivia was echt te bezorgd, terwijl ik al meer dan genoeg heb opgepast op Elena. Maar wie weet hoe ik zou zijn als ik kinderen had, misschien nog wel erger. Na een knuffel te hebben gekregen gingen ze weg. Ian had alles tot in de puntjes geregeld en alles was echt romantisch. Olivia wist niet wat ze gingen doen, het was een verassing. Eerst gingen ze wandelen op het strand, daar picknicken en dan een namiddagje welness. Ik was echt jaloers, zo een romantische vriend wou ik ook wel hebben. ''Shht Severine jou tijd komt nog dacht ik in mezelf''. Ze waren nog maar de deur uit of Elena trok al mijn aandacht, ze wou samen met mij een Hello Kitty tekening kleuren. Na haar kleurboek en alles klaar te hebben gezet begonnen we samen te tekenen. Ondertussen lag er een cd op van K3. Na veel te hebben gespeeld samen begon ik om twaalf uur het eten op te warmen. Het was wortelpuree met balletjes in tomatensaus. Het paste wel niet samen maar het was Elena haar lievelingsgerecht. Na het eten gingen we naar het park, het was maar tien minuten lopen en Elena wist de weg al vanbuiten.
' Ikke wil schommel, tantie duwen' kierde ze vrolijk.
Daarna wou Elena spelen in de zandbak waar er nog verschillende kinderen aan het spelen waren. Terwijl ze vreedzaam was aan het spelen ging ik een beetje lezen. Ondertussen nauw in de gaten houden was Elena allemaal was aan het doen.Na een tijdje riep ik haar om achter een ijsje te gaan. Samen zaten we een ijsje te eten op het bankje. Bij mij was het met aarbei en bij Elena met chocolade. De ijs hing overal aan haar gezicht, gelukkig had ik vochtige doekjes mee zodat ik alles kon wegvegen. Om vier uur gingen we terug richting huis want om 5 uur kwamen Oliv en Ian terug thuis. Terwijl we verstoppertje aan het spelen waren hoorden we dat ze thuis kwamen. Zoals ik dacht vond Oliv het een fantastische dag, ze bleef maar vertellen. Op een gegeven moment stopte ik haar omdat ik toch echt naar huis moest. Ik had tenslotte afgesproken met Jacob om zeven uur. Heel de dag was ik afgeleid door Elena maar nu het dichterbij kwam begon ik terug te piekeren en te stressen. Op twintig minuten was ik terug aan mijn huis in Deinze. Het was ondertussen al 17:45 dus dat wou zeggen dat ik maar een uur had om mij klaar te maken want het was een kwartier rijden. Ik nam mij vlug een douche, droogde mijn haar om het daarna te stylen en toch was er al een halfuur gepasseerd. Toen ik klaar was met mijn kleren aan te doen en mij te sminken zag ik dat nog 20 min om er te zijn dus sprong ik vlug in mijn audi tt. Het restaurant waar ik heen moest was '' De vuurtoren'', ik had er nog nooit geweest. Hopelijk is het lekker eten. We hadden afgesproken dat Jacob een rode roos ging meenemen zodat ik zou weten naar welke tafel ik zou moeten gaan. Toen ik binnenkwam zag ik hem direct zitten. Hij stond op toen hij zag dat ik naar hem keek en naar zijn tafel liep. Ik kreeg de roos in mijn handen en een kus op mijn mond. Er stond al een fles champagne op tafel. Hij stak mij een glas toe en ik nipte er een beetje van. Het smaakte echt goddelijk. De ober kwam de kaart brengen en alletwee keken we wat we wouden eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen