Chapter 12~Imke
Imke: Blauw
Sarah: Roze
Gwynn: Paars
Ikrame: Geel
Lisa: Rood
Liam: Groen
Louis: Oranje
Zayn: Grijs
Niall: Schijngedrukt
Harry: Onderstreept
Perrie: Dikgedrukt
Eleanor: Doorgestreept
Sophia: Gewoon zwart.
Nu was ik weer aan de beurt met dobbelen. 6 jeej ik ben vandaag goed bezug. Oke het pakje van ff kijken Niall. Jeej tnxx. Hij maakt het open. Natuurlijk eerst een gedicht: Beste Niall, Ik heb voor jouw leuwke kado's dus maar ze nu snel open. Anders krijg je nog een roos!! Groetjes Sarah. Toen maakte hij het open: Haarbleker, een klein schilderijtje waar hij een foto in kon doen en een knuffel die op Niall leek die heeft Sarah voor iedereen gemaakt van 1D. Tnx Saarah!! En hij gaf Sarah een knuffel. Toen was Niall. Jah jah awh een 4!! 6 joehoe. Ff kijken Liam?? Toe maar!! Hij pakte het gedicht: Lieve Liam, Ik hoop dat je niet had verwacht. Ik geef een tip het is heel Zacht. Maar leuk is ook een goed woord. Dat moet ook wel als de bff van je zus. Veel Liefs Gwynn. Leuwk bedacht Gwynn !! Dankje. Toen de kado's: Wow cool: Haar lak, een paar nieuwe bloezen ik had haar even geholpen ik weet zijn maat en ook een Liam knuffeltje. Leuwk!! Nu is Liam!! Awh een 3!! Nu is Ikrame!! Jah jah 6 boem!! Ik kies Imke! Lieve Imke, Ik dacht toen ik mijn papier pakte. Wat zal Imke van mij verwachte? Nouw ik kon niks vinden en vroeg Liam dus om raad. Mischien is het niks maar je wordt dan toch niet Kwaad? Liefs HarryXX. Haha Lol super leuk gedicht. Nu de kado's: Ik kreeg nieuwe Kleren die waren echt cool, en ook een minnie i pad. Wow Harry was dat niet duur?? Die I Pad was 20 euro en die kleren maar 10!! Ik gaf hem een knuffel. Dankje!
Vervolg!!
Reageer (2)
Vervolg!
1 decennium geledenlol
1 decennium geleden