Foto bij Love for Starbucks!!!

jaja ik heb veel inspiratie dus ik schrijf lekker verder.

Elise's POV:

Standing in the hall of fame, And the world's gonna know your name.... klinkt Elise's muziek, Elise die ingedut was schrikt ineens wakker omdat haar mobiel afgaat, ze kijkt wie het is, Ambii Chickie staat op het schermpje, ze doet haar oordopjes uit en neemt op. "Heey Ambii! hoe is het daar nu?" vraagt ze, "Heey Chickie, Jah goed hoowr, en daar dan? hoe is Engeland?" roept Amber aan de andere kant van de lijn. "Amber! Je geloofd nooit waarheen ik verhuis!!" roep ik. "Nou Vertel!!" zegt Amber hyper aan de lijn. "Holmes Chapel, Cheshire!!!!" roep ik. "OH My Gawd!!!! grapje zeker!! " roept amber die helemaal loopt te gillen. "Nee ik maak nooit geintjes... dat weet je toch!" zeg ik. " we gaan vandaag naar de stad hier in London.. morgen vertrekken we naar Holmes Chapel.." zeg ik vrolijk. "okay dan moet je me morgen echt alles vertellen enzo he! wel doen!" zegt Amber "Jahaa beloof ik je! we gaan nu naar hotel toe.. zullen we morgen ergens skypen dan?" vraag ik. "Ja doen we! doei skattie!! have fun today!" roept Amber en ze hangt op. "STARBUCKS!!!!" Roep ik "Mama zullen we ff een starbucks halen?? " vraag ik hoopvol. "Ja dat is wel goed... haal jij ze dan? doe mij maar een koffie met 2 suiker en melk." zegt haar moeder. "okay dat is wel goed... totzoo!" zeg ik terwijl ik uitstap en richting de starbucks loop. Er is een lange rij bij de starbucks, ik sluit me aan bij de rij en wacht op mijn beurt, "Hello, how can I help you?" vraagt de vrouw achter de kassa,"I would like to have a latte, and a Frapachino mocca please. " zei ik, "and wich names can I have?" vroeg de vrouw, "Elise on the frapachino and Lori on the latte." zei ik. "Okay, That'll do it. " zei de vrouw weer. ik wachte tot de namen genoemd werden en betaalde. ik was met er even niet met mijn gedachten bij toen ik me omdraaide, "Vas Happning?!" zei de persoon waar ik tegenaan botste, "Omg I am so sorry!" zei ik verontschuldigend terwijl ik een serfevetje pakte en de vlek probeerde schoon te maken, "uh... I don't think that will work.." zei de jongen met een lach op zijn gezicht, ik keek op en zie dat het een jongen is met donker haar, ik kijk beter en zie dat het Zayn Malik is, ja die van One Direction. "In real life you're even more handsome than on the pictures I saw" zei ik "I know right.." zei hij ijdel. ik lachte, "Hi, I'm Elise." zei ik " I'm zayn, but you already knew that." zei hij lachend. "So how are you today?" vroeg zayn "I'm fine.. i just moved to England.. and its all so big here.." zei ik. "Oh realy? And where are you from then?" vroeg hij "I'm from The netherlands and tommorow my mum and I are going to Cheshire.. thats where were moving to.. " zei ik. "Thats quite intresting.. Can I have your number? maybe we can go out sometime..?" vroeg hij "oh yea shure! I'd love to go out sometime.. but first I need to get my stuff together.." zei ik en ik gaf mijn nummer aan zayn, die gelijk een smsje stuurde met zijn naam erin. "I get that, Well see you around then newbie" zei hij en gaf me een knipoog. "Bye Elise! " zei hij "Bye-bye! " zei ik en liep richting mijn moeder die nog altijd in de auto zat te wachten. "Zozo jij doet er lang over om koffie te halen." lachte mijn moeder, "Ik zag je wel met die jongen daar!" lachte ze, "Mam... dat was Zayn.. " spotte ik "Zayn? wie is Zayn?? Je grote liefde? " vroeg ze "Mam nee toe.. Zayn van One Direction.. hij heeft een vriendin.. duuhhh..." grijnsde ik. "nou oke dan als jij het zegt..." zei mijn moeder die de auto weer starte. ik zette mijn muziek weer op en keek nog wat rond. al snel waren we bij het hotel. "Zo we zijn er.. pak jij de spullen die je vandaag nodig hebt? dan regel ik de check in." zei mijn moeder. "jup.." antwoorde ik. Ik pakte mijn trolley en deed Simba in zijn caddy tas,"Zo Simba klaar om de grote stad te zien? Dit is London!" zei ik tegen hem, terwijl ik met de trolley en Simba's caddy tas richting de liften liep.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen