MARC BRINK
De bel gaat voor de zesde keer vandaag en ook de laatste. ik heb me er de hele dag op verheugd. Niet alleen is dit mijn lievelings klas . mara zit er ook in . ik weet nog precies hoe ze binnen kwam . rennend bijna struikelend kwam ze binnen en botste keihard tegen me op. op het moment dat onze blikken kruiste kreeg ik een rode kleur. Net zo rood als haar appel die uit haar thuis rolde en tegen mijn schoenen aanlag. vloekend wreef ze over haar arm . Gaat het? vroeg ik bezorgd . Meneer het spijt me zo. Ik wilde echt op tijd komen alleen ik kon het lokaal niet vinden en ik zag ook niemand van mijn klas. Ik pak haar appel op ; maakt niet uit ga maar snel zitten. ze gaat snel zitten. naast haar vriendin denk ik want later zijne ze druk aan het praten. ik probeer de les te beginnen maar telkens flitsen de beelden van het appelmeisje voor me met haar zee blauwe ogen. het lukt me niet om ergens anders aan te denken. de bel gaat . ik zie haar langzaam haar tas in pakken en nog druk pratende met het andere meisje. ze lopen bijna als de laatste de klas uit. ik hou haar tegen . Wat is je naam ? Mara .. zegt verlegen. Mara? ja, ... beloof je me dat je de volgende keer op tijd komt? ja zal ik doen zegt ze met een stralende glimlach. Tot vrijdag Mara zeg ik. Tot vrijdag meneer ... ze kijkt me aan . Brink antwoord ik maar noem me maar Marc . Tot ziens Meneer Brink en bedankt dat ik me niet moest melden , Marc Weer die glimlach ze maakt me er nu al gek mee. S'Avonds kruip ik naast Sandra, mijn vriendin, ze slaapt al . mijn ogen vallen langzaam dicht en ik droom over een meisje met zee blauwe ogen en een glimlach van goud en ergen diep in mijn hart hoop ik dat ze van me houd ...
Zou je alsjeblieft een reactie willen plaatsen over wat er nog beter kan of als je misschien nog ideeën hebt.
alvast bedankt !
Reageer (4)
snel verdeeeeeeeer!!
1 decennium geleden~aboooo!
OEW!! Hij is verliefd op een leering maar heeft een vriendin...HIHI
1 decennium geledenverdur
Hij is echt leuk!
1 decennium geledenSnel verder gaan!
Xx
hij is geweldig
1 decennium geledensnel verder ik kan ni wachten