Foto bij On the boat...

Hope u like my story so far! :D keep reading!

Elise's POV:

hmm... hoe zou Engeland nou zijn... zouden de meiden me mogen.. hoe zou mijn school zijn.. Allemaal vragen die rondspoken in de gedachten van Elise. "Het is wel een mooi uitzicht he mam?" zucht Elise. "pff ik denk dat ik naar binnen ga en even ga zitten ik voel me niet zo...." zegt haar moeder snel en loopt in een drafje richting het dichstbijzijnde toilet. "oh.. hmpff... en toen was ik alleen..." zucht Elise die wat vooruit kijkt. "Hi there, Can I ask you something?" vraagt een onbekende stem aan Elise, "uh.. well yeah I guess..."" zegt Elise terwijl ze zich omdraaid, een meisje van ongeveer haar leeftijd staat voor haar, ze heeft blond haar en blauwe ogen, "Hi my name is Perrie, I'm looking for my little dog... have you seen him? " vraagt ze, "Nice to meet you Perrie I'm Elise, aren't you that girl from Little mix? I like your music! And sorry but I haven't seen your dog.. But I will keep my both eyes open.." zegt Elise in haar beste engels, " Yes I am indeed, nice to meet you, I'm glad to hear that you like it! And thanks. see you around! " zegt Perrie lief terwijl ze weer verder loopt, omg... Perrie van little mix.. jeetje eerste beroemdheid ontmoet.. hihi Giecheld Elise in zichzelf terwijl ze richting het restaurant loopt. "Elise.. Wat doe jij hier dan??" hoort ze een bekende stem zeggen, ze kijkt waar de stem vandaan komt en ziet dat Leon zwaait, "Leon!! jeetje dat is lang geleden!" roept ze uit, Leon is Elise's eerste vriendje geweest op de basisschool, ze zijn nu goede vrienden want dat was beter voor beide, ze geven elkaar een knuffel en praten wat bij, "Wat doe jij hier dan Elise? " vraagt hij nogmaals nieuwsgierig, "Mijn ouders zijn sinds een paar uur uit elkaar en mijn ma en ik verhuizen naar Engeland..." zegt ze, "Okay.. jeetje Engeland.. Ben je er ooit eerder geweest?" vraagt hij "Nee... nog nooit.. Maar opzich lijkt het me wel mooi.." zegt Elise "Het is ook mooi hier... " zegt Leon, Elise giechelt. "He ik heb zojuist een beroemdheid ontmoet hihi" zegt ze vrolijk. "Ooh daar ben je, hi Leon! hoe gaat het? " vraagt Elise's moeder die eraan komt " Hallo mevrouw Brown, Ja het gaat goed met mij, met u ook? " vraagt hij beleefd, "Mooi, Met mij gaat het ook goed, Elise heeft vast al vanalles verteld." zegt haar moeder, "Ja dat heeft ze inderdaaad haha. "lachte Leon, "Attention passengers, The boat will arrive Dover in 15 minutes, please return to your vehicle and enyoy your stay in Great Brittain!" zegt de stem via de intercom. "Nou leuk je weer eens te zien! misschien kunnen we eens iets afspreken?" zegt Leon die nog snel zijn nummer aan Elise geeft, "Dankje! Ja lijkt me leuk! tot snel!" zegt ze terwijl zij en haar moeder richting de auto lopen ze zwaait nog even en dan loopt ze door. Eenmaal in de auto komt Simba om Elise's schoot liggen. "You can now start your vehicle, and drive slowly from the boat." zegt de stem weer. ze beginnen te rijden en Elise kijkt haar ogen uit als ze om zich heen kijkt. "We blijven vandaag in London in een Hotel, ik heb geboekt voor vandaag.. wil je vanavond de stad in?" vraagt haar moeder dan." Jaah lijkt me leuk! mam..? " zegt ze. "Ja liefje?" antwoordt haar moeder, " Waar gaan we eigenlijk naartoe?" vraagt Elise, "Ik heb een gezellig plaatstje gevonden waarschijnelijk gaan we daar wonen, het heeft Holmes Chapel." zegt haar moeder "Holmes chapel? als in Cheshire? Amber wordt gek als ze dat hoort hihi." lacht Elise. "oh.. Hoezo dan? " vraagt haar moeder, "nou.. volgens haar woont "Harry Styles" van One Direction daar ergens.. hihi" lacht Elise. "Oh haha nou dat weet ik niet.. maar in elk geval wordt het gezellig." zegt haar moeder. Elise zet haar muziek weer op en kijkt om naar buiten terwijl ze Simba kriebeld.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen