Foto bij ¤ O16.

De jongens van One Direction zijn ondertussen van slaapplaats veranderd, nu hebben ze een enorme luxe bungalow gehuurd op een camping net buiten London. Daar blijven ze voor de sleepover. Ondertussen heeft Lindsey, met behulp van veel smeken en er iets tegenover zetten, het geflikt dat ze mee gaat. Charleen laat Danique turquoise dip-and-dye in haar haren zetten voor ze worden opgehaald.. Die ochtend hebben de meiden nog snel een nieuwe outfit aangeschaft en wachten ze op de komst van Lindsey. Het is al half 2 en de meiden wachten aandachtig af wanneer Lindsey van plan is om hier te zijn.
Danique wast Charleen haar haren uit en een schitterende turquoise kleur zit in de laatste 8 cm van Charleen d'r haar. Ze föhnt haar haren droog, doet er een verzorgend middeltje in en dan gaat de krultang er door. Charleen laat zich compleet stylen en verwennen. Ook make-up laat ze aan Danique over.
Tussendoor gaat de deurbel waar Danique direct op af gaat. "Char, ik ben er!" Roept Lindsey als Danique haar binnen laat. Lindsey haar ogen worden groot als ze Charleen ziet zitten. "Wauw." glijd geluidloos tussen haar lippen door. "Je ziet er schitterend uit!" Ze zet zich naast haar en laat haar hand door de krullen gaan. "Heel mooi." "Ook hallo Lins," Antwoord Charleen terug en neemt d'r in een knuffel. Lindsey heeft beloofd dat ze haar naar ieder concert mee zou nemen van de artiesten die ze beide super vinden.
*Reminder, Lindsey haar oom werkt in verschillende arena's en kan zo aan vrijkaarten komen.*
Danique maakt een foto van Charleen en lacht breed. Ze is bezig met een studie visagie en heeft toevallig nog een project open staan. Dit project kan ze komende week eindelijk inleveren. Na een klein half uurtje krijgt Danique een belletje van Zayn, die aankondigt dat de meiden speciale kleding in hun tas moeten stoppen voor ze opgehaald worden. Na het korte gesprek, zonder reden waarom, kijkt Lindsey een beetje moeilijk. "Ik heb alleen normale kleding bij me. Heb wel twee jurkjes mee, maar is dat genoeg?" Char en Dani kijken elkaar aan. "Show 'em." Danique zet jaar judgement face op terwijl Lins haar jurken onder uit haar tas pakt. De een is zeer zomers, een knal roze jurk en de ander is een een gebloemd jurkje.
Niet echt iets speciaals dus. Danique is binnen enkele seconden terug met een one shoulder jurk. Lindsey lijkt wel smoor verliefd op het jurkje en zodra z'n 'm aan heeft lacht ze breed. En ook nog haar lievelingskleur!

Nadat Charleen een bericht krijgt van Harry kijkt ze weer eens vreemd op. Hij schrijft; 'Hebben jou buren ook een windgong aan de deur hangen?' Ze kijkt vreemd naar Danique die opstaat en naar het raam toe wandelt. Ze steekt d'r hoofd uit het raam en begint te mompelen. Met haar handen voor haar mond geslagen rent ze naar beneden. Net als Lindsey en Charleen naar beneden willen lopen komen de jongens naar boven toe. Lins slaakt een gilletje en Char voelt d'r hart sneller pompen. Als Louis haar begroet met een knuffel ziet ze hoe Niall er een beetje verlegen bij staat, bijna hopend om ook een knuffel van d'r te krijgen. Nadat Louis haar los laat kijkt Niall haar aan en ze open d'r armen een beetje, maar uitnodigend. Hij stapt speels in Charleen haar armen en slaat zijn armen om haan middel. Hij houd het kort zodat ze de anderen ook kan begroeten. De jongens nemen hun tassen mee naar de tourbus waarmee ze hen opgehaald hebben.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen