Foto bij Im gonna miss this..

Amber en Elise moeten afscheid nemen voor nu..

Elise's POV:

"Wat zou ik toch zonder jou moeten Ambii?" zucht Elise. "Uhh... niet weten hoe gaaf boarden is?" plaagt Amber. "Haha ja okay that's true.. maar ff he.. we gaan zoveel skypen enzo!!!" zegt Elise, "Ohyeah, he en jij gaat me alles vertellen over die britse boys daar hea! en je school en buurt! Prommise?" zegt Amber, "Zeker weten Ambii! Prommise!" zegt Elise. "he en in de voorjaars vakantie kom ik naar jou toe en gaan we samen chillen enzo!!" Stelt Amber voor "Jaah goed idee!! girls night enzoo!!" stemt Elise in. "Wie het laatst bij de pier is is een zacht gekookt ei!!!!" roept amber en scheurt vooruit. "Hahahaha Amber!! " Giert Elise uit. ondertussen scheuren ze door de straten Amber gevolgd door Elise,"Ik ga winnen!!!!" roept amber "Neeee Ga je niet!!!" Roept Elise die voorbij Amber scheurt en bijna bij de pier is. "Awh... inderdaad haha" roept Amber die ondertussen naast Elise staat. "Maar hoe staat het ervoor met je engels dan?" vraagt Amber aan Elise, " Well, I think my English is quite good.." spot Elise, "Haha gek!" lacht Amber, "En je accent dan? Would you like a cup of tea?" Spot Amber met een slecht brits accent, de meiden barsten in lachen uit. "ow my gawd.. wat ga ik je missen zeg!" lacht Elise die nu aan de rand van de pier gaat zitten, "Ik jou ook meid.." zucht Amber die naast haar gaat zitten. Amber en Elise spotten nog wat met het britse accent. Dan kijkt Elise op haar mobiel en ziet dat het al 3 uur is. "Shit... Ik moet naar huis!" zegt ze verschrikt, "awh... tijd gaat zo snel als het gezellig is.." zucht Amber, ze stappen weer op hun boards en boarden terug richting het huis van Elise, eenmaal aangekomen staat de auto helemaal volgepakt met dozen en tassen en Simba zit ook al in de auto. "Meid ik ga je zo erg missen!" Snikt Amber uit die haar tranen enigzins probeert te verbergen. "Ik jou ook Ambii!!" snikt Elise uit. De meiden nemen afscheid van elkaar en Elise stapt in de auto, "Daag pap.. daag huis... Daaag Ambii!! we gaan heel veel appen en skypen he!" snotterd Elise "Jaah zeker weten chickie!! " Roept Amber nog na terwijl ze de auto uitzwaaid. "Op naar Engeland dan he..." zucht Elise die haar muziek opzet en uit het raam tuurt, terwijl ze langzaam wegzakt.

Een paar uur later maakt Elise's moeder Elise weer wakker..

"Meisje, Wakker worden.. we gaan aan boord.." zegt ze terwijl Elise langzaam wakker wordt. "jeetje.. zo snel al? oke.. ik wordt wel wakker.." zucht Elise.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen