Foto bij Life's a mess!

meer een inleiding.

Elise's POV:

Houden ze dan werkelijk nooit op met ruzieën? Geschreeuw komt van beneden Elise's ouders hebben weer eens ruzie. "pfff, ik ga wel muziek luisteren dan hoor ik ze tenminste niet" zucht Elise als ze er alweer helemaal klaar mee is. elise ploft op haar bed en Simba springt op haar schoot en begint te spinnen. "ik weet het Simba, hopelijk komt er snel een eind aan deze hell!' zegt ze simba mieouwt een keer. Dan komt Elise's moeder de kamer binnen "Pak je spullen meid we gaan hier weg!" Zegt ze gefrustreerd "Huh..? wat? waarheen?" Vraagt Elise terwijl ze haar muziek uitdoet. "Je vader en ik gaan uit elkaar en jij gaat met mij mee naar Engeland." zegt haar moeder "En Simba dan? hij mag toch wel mee he? " protesteerd ze "Ja Simba is toch jou kat? we vertrekken over 2 uur.. schiet je op? we eten onderweg wel wat." zegt haar moeder nog snel en loopt richting de deur. "Mam..? mag ik nog even met amber naar de baan? pleaseee!!" vraagt ze wanhopig. "Pak eerst je spullen even en daarna zien we wel verder." zegt ze. "okaaay.." zucht Elise. ze pakt haar koffer en drukt al haar kleding er in. "pff... ons leven gaat heel erg veranderen Simba.. Engeland.. hoe zou dat zijn? En hou zou de buurt daar zijn?" zucht ze terwijl ze haar mobiel pakt en Amber's nummer intypt, ze drukt op het groene bel teken en hij gaat over. "Heeeeey Girl!! Ik dacht dat je nooit zou bellen! haha" lacht Amber die zoals gewoonlijk veel te hyper is. "Hey Ambii, ik.. ik ga verhuizen.. heb je tijd om nog ff naar de baan te gaan?" Zucht Elise, "WHAT???? Noway mijn chickie verhuizen? why? waarheen? ik kom nu je kant op!" roept ze terwijl ze ophangt. Piep piep piep... "pfff ze heeft opgehangen.. " zucht Elise.
Even later gaat de bel. "Ik ga wel! " Roept Elise die de trap afstormt, ze opent de deur en Amber vliegt haar om de nek. "Hi meisie! tell me all about it!" zegt Amber, "Kom we gaan ff naar boven dan vertel ik je wel.." zegt Elise, Ze lopen samen de trap op naar Elise's kamer, Simba komt aangehobbeld en geeft Amber kopjes, "Heey Simba!" roept ze uit en pakt hem op, "tell me" zegt ze. "nou... mijn ouders gaan dus uit elkaar en ik ga met mijn moeder mee naar Engeland.. we vertrekken over ongeveer 2 uur ofzo.." zucht Elise, "Oh My Gawd!! Engeland!! One Direction!!" Roept Amber uit die helemaal wild wordt, " Rustig Ambii denk aan je bloeddruk" Lacht Elise, "Zullen we zo dan nog ff boarden?" Stelt Elise voor." Jah je hebt wel gelijk haha, Ik heb em mee haha let's goo girl" Lacht Amber terwijl ze uit het raam kijkt en Simba weer neerzet. Elise pakt haar Board en trekt Amber mee naar beneden. "Ik ben met een uurtje terug ff boarden met Ambii!! DOEGG!!!"Roept Elise die snel naar buiten glipt en op haar board stapt. "Elise!!" roept haar moeder nog maar ze is al telaat. Amber en Elise boarden de straat uit richting de pier.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen