Foto bij OO2| Harry Styles

Hee,Wow dankjewel voor 11 abo's! <3 Dankjewel allemaal! sorry voor slechte hoofdstukje maar ben nog niet zo goed in.

Ik liep naar de kleedkamer van de jongens, ondertussen spookte Louis weer door mijn gedachten heen. Ik zuchtte. Hij vindt me vast niet leuk.. Ik werd al snel uit mijn gedachten gehaald toen Louis opeens voor me stond. "Waar dacht je aan?'' vroeg hij nieuwsgierig.
Ik keek hem aan en plakte een grijns op mijn gezicht. "Oh.. Niks.." Louis keek me met dringende blik aan, Maar ik bloosde en keek weg.
Ik werd gered door Niall. ''Komen jullie mee wat eten?'' Ik grinnikte, die jongen had altijd honger. Toch protesteerden Louis en ik niet. We liepen met z'n allen naar onze kamer en begonnen nog wat te eten.
Na het concert waren we met zijn allen thuis, Ik plofte op de bank. "Pff, ik ben echt moe." Zayn begon te lachen, ik keek hem vragend aan. "Wat?"
Hij keek me grijnzend aan "wat zeiden jullie ookal weer vanmiddag? Oh ja. Dat ík altijd moe ben."
Niall grinnikte. "Ja en dat je altijd van het podium valt."
Zayn begon te mopperen. "Jaja we weten het nu wel." Even was hij stil. "En het was maar één keer!"

Later lag iedereen in zijn eigen hotelkamer te slapen behalve Louis en ik. ''Ging goed met concert vandaag," ze ik maar om een gesprek aan te knopen.
Louis knikte. "Ja, Het was echt super leuk, onze fans zijn geweldig."
Ik knikte bedenkelijk. "De beste in de wereld. Ondanks dat ze af en toe ook best vervelend zijn kunnen. Ze kunnen ook echt heel erg leuk zijn en ik ben blij met ze. Zonder hen hadden we het niet gered."
Lou keek me grijnzend aan. "Helemaal gelijk heb je gast." Toen gaf hij me en por in mijn zij, waardoor ik moest lachen. Even keken we elkaar vrolijk aan, toen bloosde Louis en keek hij weg.
"Zullen we anders even onze fanmail bekijken?" vroeg ik, waarop hij knikte.
"Zullen de jongens het niet erg vinden?" vroeg hij.
Ik haalde mijn schouders op. "Vast niet en anders hebben ze pech," zei ik met een grijns.
"Is Meneer Styles een keer stout," grinnikte Louis.
Ik begon te lachen ''altijd toch'' zei ik en ondertussen pakt ik 4 zakken fanmail.
"Laten we 1 zak beginnen''
''Ja lijkt me een goed idee''
Na 2 uur en heel wat gelach waren we bijna door de eerst zak heen, ik pakt de laaste envelop er uit. "Eindelijk de laaste!'' zei ik.
Louis keek me aan "wacht wacht wacht voor je open maakt pak ik even wat drinken wil je ook?'' vroeg hij aan me ik knikte en hij verdween ik keek naar de envelop en verdween weer in mijn gedachten. Louis blijft zo leuk.. Maar het zou nooit wat worden. Hij was ondertussen weer terug. "Jo Harry waar denk je nou steeds aan'?"
Ik schrok weer op van me gedachten en keek hem vragend aan. ''oh nee is niks gewoon aan concert."
Louis bleek het te geloven en keek naar de laatste brief. "maak hem maar open."
Toen ik de brief had geopend en hij mee wilde lezen, duwde ik hem plagend weg. Toen ikz Ag wat erin stond werden mijn ogen groot. "Ehm...laten we deze maar verstoppen voor de anderen..." Mijn stem trilde.
Louis keek me verbaasd aan, "Wat staat er?! Harry geef!" Een beetje aangebrand pakte hij mij de brief uit mijn handen, zijn ogen werden groot. "Is dit een..'' vroeg hij zacht ik vulde hem aan
"Dreigbrief...."

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen