Foto bij • chapter five

Hmpf, nog een klein stukje. Morgen begint school weer.. D: *huilmomentje*
Heeel slecht stukje, sorrry. D:

• Harry Styles

Geïrriteerd keek ik naar het meisje met de lange blonde haren voor me, het zag ernaar uit dat ze de grootste lol had met Louis, míjn beste vriend. Ik weet niet waarom, maar ik kan haar niet uitstaan. Misschien omdat ze zo afstandelijk en koel tegen me doet, like, iedereen die ik tegen kom wil wat van me. Daar ben ik inmiddels wel aan gewend, maar ze lijkt me echt niet te mogen en dat is wat ik haat. Zayn kijkt naar me en grinnikt. Met een kwade blik kijk ik naar hem, wat wil hij nou weer? ''Ik weet het Styles. You hate the fact you can't get her.'' fluistert hij. Ik rol met mijn ogen. ''Dat is niet zo Zayn, laat me met rust.'' mompel ik. Eigenlijk heeft hij wel gelijk, ik heb er een hekel aan om meisjes te gebruiken, maar zo moet ik nou eenmaal bekend staan van de platenmaatschappij. Ondanks dat vind ik het wel leuk om flow met meisjes te hebben. Het feit dat ze waarschijnlijk daarom niks van me wil irriteert me, iedereen wil het, waarom zij dan niet?

Nadat Simon binnen is gekomen blijf ik zitten, de jongens waren al snel doorgelopen. Mijn mijn handen in mijn haar zucht ik, why is this so hard. Ik hoor een geluid en kijk op, al snel zie ik dat het Isabelle is. Met grote passen loop ik naar haar toe en grijp haar bij haar bovenarm. Ze probeert zich met een pijnlijk gezicht los te trekken. ''Denk maar niet dat dat je lukt.'' zeg ik koel. ''Als ik jou was zou ik oppassen.'' voeg ik eraan toe. Haar ogen tonen een beetje angst, mooi, dat is wat ik wilde. Ik laat haar los en snel loopt ze weer weg. Ugh, ik kan het echt niet helpen maar ik voel me zo anders als zij in de buurt is. En zo gedraag ik me ook. What's happening?

Reageer (2)

  • jasmientje

    Verder schrijven plzzz!!!

    1 decennium geleden
  • CarrotGirll

    Harry wees een egte gentleman aub !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen