¤ O11.
~Niall Horan POV~
Zodra we binnen waren moeten we naar de eerste verdieping, zoals Charleen ons toen vertelde. Eenmaal in de woonkamer zijn we toch verbaasd. Ze wonen gewoon weg goed genoeg. Ze hadden nog een tweede verdieping en een zolder, wat ik zelf best een wonder vind als ze boven een eetcafé wonen.
De jongens nemen plaats op de bank en stellen zich voor aan het meisje met goudblond haar, die nog geen minuut later van beneden komt, die zich voorstelt als Danique. Ik geef haar een hand en noem mijn naam en laat me terug zakken op de bank. "Okay, boys." Charleen staat in de deurpost die naar de gang leid. "Iemand drinken?" Ze kijkt even de kamer rond en Harry steekt wild zijn hand in de lucht en roept: "What ya got?" Even glimlacht ze om zijn directe reactie maar we stemmen allemaal in. Ze noemt op wat er in huis is en afgezien van Paul, kiezen we allemaal voor cola.
Niet veel later komt ze terug met 7 glazen cola, met twee handen nog wel! Als de glazen op tafel staan kijken Zayn, Harry en ik met een verbaasd gezicht naar Charleen. "Tja, ik kan 't tenminste." Ze pakt een glas en zet zich naast Louis op de leuning. Als iedereen een glas heeft valt het even stil. Als ik even naar de volle bank kijk zie ik Louis met grote ogen naar de kast onder de TV staren. "Jij heb een Xbox." "Nee, dat is een magnetron, tuurlijk hebben we een Xbox, wie niet?" Reageert Danique lachend. Nu zien Harry en Zayn het ook en ze kijken smekend langs me. Ik kijk even op naar Charleen die zuchtend alle spellen uit de kast haalt. "Choose."
Ze zet drie stapels op tafel en de jongens nemen elk een stapel op schoot. Even valt het stil. Als ik zachtjes getik op mijn schouders voel kijk ik om. Charleen staat op en gebaard dat ik mee moet lopen. Ze kijkt moeilijk. "Ik heb niet genoeg eten in huis voor ons allen, en nadat ik van Liam hoorde hoe veel jij kan eten.." Ik lach, het is zo, ik eet als een beer. "..Ik kan hooguit voor drie man koken vanavond willen Dan en ik de rest van de week ook nog eten." "Wij gaan boodschappen doen." Ik sla mijn arm om haar heen maar ze werkt zich er snel weer uit. "Met welk geld? Alles wat we nu hebben is sp..." Ik onderbreek haar door mijn vinger tegen haar lippen te leggen. Mijn gedachten dwalen een beetje af, ik kan me ogen niet van de hare af houden. Voorzichtig kijk ik van haar ogen naar haar lippen en weer terug. Ik glimlach voorzichtig. "I'll pay." Fluister ik dan. Ik laat me hand vlug langs haar wang glijden en loop dan de woonkamer in.
"LOUIS!" Brul ik luid. "Ik heb je auto nodig!" Louis zucht diep. Hij kijkt me even stom aan maar knikt.
"Het is dat ik moet wachten op mijn beurt! Ik rij!" Charleen zegt gedag en komt Louis, Paul en mij achterna naar beneden. Terwijl Louis en Paul voorin instappen, hou ik de deur voor Charleen open. Ze stapt in en ik zet me naast Charleen op de achterbank. Hij scheurt 'm naar de dichtstbij zijnde supermarkt. Natuurlijk gaat dit niet zonder fans tegen te komen.
Er zijn nog geen reacties.