Foto bij ¤ OO5.

~NO POV~

Na 4 uren wachten mogen de meiden dan eindelijk naar binnen. Zodra ze binnen zijn gaat Lindsey eten halen en lopen Charleen en Miranda door naar de zaal. Lindsey komt al jaren in dit gebouw, dankzij haar oom. Hij heeft haar dan ook V.I.P. kaarten gegeven. Na een klein halfuurtje komt Lindsey terug met drie puntzakken patat en drie flesjes frisdrank. Charleen en Miranda nemen hun eten over en dan gaan ze zitten. V.I.P. kaarthouders mochten een uur eerder binnen dan de anderen. Lindsey heeft alles gisteren aan de andere uitgelegd, als ze tussendoor naar de wc moeten kunnen ze gewoon gaan.
Minuten strijken voorbij en al snel mogen de andere bezoekers binnen. In een half uur tijd is bijna drie kwart van het gebouw vol met gillende pubers die dromen van een relatie met de jongens van One Direction.

Het is bijna half 8 en alle lichten doven alvast. Camera's flitsen en het volume stijgt als alleen de spotlichten een beetje rond draaien. Charleen kijkt raar op als een van de jongens het podium op komt. 'Hij lijkt wel verdomd veel op.. zou het zo zijn? Zat ik met hun..' Even kijkt ze naast zich waar Miranda en Lindsey gillen en springen. Gelukkig stonden de drie vriendinnen vooraan tegen een hek waar Charleen op kon leunen. Het gene wat Charleen eigenlijk doet is een spelletje doen op haar iPhone, wat niet makkelijk is met gestoord gekke fans achter haar. Zo af en toe kijkt ze op en vind ze elke keer weer de ogen terug van één van de vijf jongens. Ze besluit toch maar te kijken en genieten en stopt haar iPhone terug in haar broekzak. Als ze door krijgt dat Miranda ergens mee zaait worden haar ogen groter. Miranda staat op het punt haar mobiel naar de jongens te gooien en Charleen duwt snel haar arm omlaag.
"Are you insane?!" Zegt ze als ze Miranda haar aankijkt. Ze hoorde het misschien niet maar ze kon het wel degelijk begrijpen. Charleen legt haar armen over elkaar op het hek en kijkt dan plots in het gezicht van de blonde jongen. Zijn mondhoeken krullen op en Charleen krijgt uit schaamte een beste blos op haar wangen. 'Wow.. dit is me nog nooit gebeurt!' Denkt ze dan. Hoe kon alleen zijn grijns haar aan het blozen maken? Charleen schudde zich wakker en hield haar ogen laag, wat nu best moeilijk werd. Niet veel later keek ze toch op en stond er dit keer een jongen met bruine krullen naar haar te grijnzen. Charleen kon niks anders dan vol verbazing kijken. 'Wat moeten ze van me..?'

Het concert is bijna een uur verder en er is een kleine 15 minuten break. Charleen kijk naast zich waar Miranda en Lindsey haar aankijken. Niet-wetend haalt ze haar schouders op en schudt ze haar hoofd. De meiden lachen breed als of ze een plannetje in hun hoofd hebben en Charleen zet zich recht. Even had ze het gevoel dat ze misschien de enige was met verstand. De hele zaal was ondersteboven van One Direction terwijl Charleen er heel nuchter tussen stond en zich vrijwel schaamde voor haar vriendinnen.
Ze grijpt naar haar broekzak als ze haar iPhone voelt trillen. In 't menu staat dat ze een bericht heeft van Lindsey. Even kijkt ze langs Miranda naar Lindsey, die niet terug kijkt maar juist met de volle hoop naar het podium staart. Charleen twijfelt een beetje en opent dan het bericht.
"Jij vuile mazzelaar! De jongens zien jou wel zitten. Kon ik maar zo nuchter blijven bij hun in de buurt. Still love you babe!"
Charleen d'r lach groeide, ze was dan misschien een mazzelaar, maar nuchter blijven was voor haar normaal. Zo verlegen als wat, toch zo nuchter kunnen blijven, maar zich toch schamen voor wat er om zich heen gebeurt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen