Foto bij CHAPTER 1

20 januari 2013

"morgen weer naar school blegh." zei ik mompelend terwijl ik mijn tas aan het inpakken was voor school.
Ik heb er echt totaal geen zin in, weer al die opmaaktutjes , mensen die over je praten , leren , slechte cijfers.
er zijn teveel nadelen. Terwijl ik mijn tas van de trap af sleur hoor ik mijn moeder roepen dat we gaan eten.
Ik gooide me tas ergens beneden in een hoekje. Eindelijk eten dat heb ik nu echt nodig.
"wat heb je gemaakt mam?'' .
''lasagne'' .
Mijn dag was gelijk weer een stuk beter. Lasagne is mijn favoriete eten. terwijl mijn vader en broertje ook
eindelijk een plek bemachtigd hadden begin ik op te scheppen.
pa; '' liefje is dat stuk niet veel te groot er zijn hier nog meer mensen die willen hé.''
ik; '' Ik heb echt heel erg trek.''
Mijn broertje moest de maaltijd weer verpesten door brutaal tegen me te doen.
" ja die paar kilo's kunnen er ook nog wel aan, varken.''
Ik liet me bord staan en vluchtte naar boven.
''Waar ga je heen ?. '' hoor ik me moeder zeggen. maar ik reageerde niet. Ik smeet de deur achter me dicht.
Ik ging gelijk maar douche dan had ik dat ook weer gehad en dan kon ik maar gaan slapen, want ja morgen
moet ik natuurlijk weer naar school.
In de badkamer hebben we een hele grote spiegel. zo een die je om kunt draaien. Ik kleedde mezelf uit en
keek eens goed in de spiegel. Mijn broertje Chris heeft gelijk. ik ben echt dik realiseerde ik mezelf.
Ik schoof de weegschaal die onder het kastje stond met mijn teen naar voren en ging er op staan.
heel even kreeg ik een brok in me keel maar ik durfde toch te kijken. maar tot mijn schrik 65kg en ik met 1 meter
zeventig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen