Chapter 11~Imke
Sarah: Roze
Gwynn: Paars
Ikrame: Geel
Lisa: Rood
Liam: Groen
Louis: Oranje
Zayn: Grijs
Niall: Schijngedrukt
Harry: Onderstreept
Perrie: Dikgedrukt
Eleanor: Doorgestreept
Sophia: Gewoon zwart.
De Volgende Ochtend.
Meiden we moeten iets vragen. Oke. Zouden Jullie Mee Willen Doen in onze videoclip de eerst volgende waar we meiden nodig hebben? Tuurlijk!! Jah. Zei iedereen verder. Oke Nouw Perrie, Eleanor en Sophia komen zoow. De bel ging. Ik zag dat het Sophia was. Heey hoe is het met onze meisjes?? Goed hoor. Mooizoow. Toen ging de bel weer. Dat was Eleanor. Hey Meisjes, wat zijn jullie gegroeit. Eh Eleanor we hebben je vorige week nog gezien. En ik jouw Gisteren nog. Maar Sarah ik heb het over Imke en Gwynn de 2 kleintjes zijn bijna even groot als jullie allemaal. We zijn 16 hoor. Jah dat weet ik hoor. Toen ging de bel weer. Goh het was perrie niet verwacht.
Hey. Hoi Perrie Schatje doe je jas uit. Okeej. Sophia daar kon ik echt goed mee op schieten maar ja h dat is ook de vriendin van mijn broer. Maar Perrie en Eleanor vind ik ook super. Gaan we beginnen?? Louis niet zoow ongeduldig. Ik moest bijna lachen maar dat deed ik niet want dan wist hij dat ik hem had. We beginnen nu. Oke ik moch beginnen met dobbelen. ...6 jeej ik mag een cadeau uitkiezen. Voor..... Sarah. Oke hier Sarah. Gedicht. Lieve Sarah. Ik hoop dat je het leuk vind wat ik voor je heb. Gelukkig breek je niet makkelijk je nek. Kijk wel uit. Want groot is de buit. Groetjes Zayn. Super leuk Zayn bedankt nu maak ik maar de kados open. Woowie super leuk nu kan ik mijn eigen kleren ontwerpen. Tnxx Zayn. Ik weet nu al dat je dat leuk vind je houd van knutselen. Volgende nu is was het Sarah. 5 jammer. 6 joehoe. Gwynn.. Beste Gwynn. Ik zat lang te denken wat zouw die lieve gwynn willen. Ik wist dat Zayn Sarah had en die had een ontwerp studio voor kleren te maken op haar grootte. Ik dacht Gwynn zouw dat ook leuk vinden maar ik heb iets anders. Kijk snel wat het is. Veel Liefs Niall. Niall super leuk hoor dat gedicht nu de kado's. Het is een minnie i pad!! Je mocht maar 25 euro besteden!! Jah die was maar 25 euro eigenlijk 30 maar dat mag ook. Hoe Hoe Hoe.?? Tweedehands. SUPER DUPER BEDANKT!! Gwynn gaf Niall een dikke knuffel.
Ik ga morgen verder met de kado's.
Reageer (3)
AmaZayn
1 decennium geledenga snel verder
1 decennium geledenleuk
1 decennium geleden