xx

(door Sammantha)
"Owen, ik wenste dat alles weer als vroeger was", zeg ik zuchtend.
"Ik begrijp het. Dat vind ik ook. Ik heb duizend keer tegen Rein gezegd dat hij niet enkel met Britney moet samen zijn om Silke jaloers te maken. Het is krankzinnig zo."
"Dat is waar. Ik wou dat we weer één grote vriendengroep waren."
"Ik ook."
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Femke)
"Fab, als ik iets zou kunnen wensen, dan wenste ik dat deze situatie gauw voorbij was."
"Ik ook. Toch vreselijk hoe een groep uiteen kan vallen."
"Ik wou dat ik wat kon veranderen. Wat bezielt Silke en Nils om samen te zijn? Silke is een goede meid, zie jij ook dat ze dit niet willen?"
"Ja, en ik lees het in hun gedachten."
"Nu je het zegt, ik ook."
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Lynn)
Zelfs ik haat deze toestand. Ik hoorde bij deze groep. Ze hadden me er gewoon bij genomen. Na alles wat ik fout gedaan heb. Ik was zo blij. Ik had eindelijk een mooi leven. Isabel slaat me ook niet meer. Het is tijd. De les begint. Meneer Genemans wacht ons op met een bericht.
"Voor het bal vragen we altijd aan alle leerlingen om een wens op een papiertje te schrijven. Om het bal te openen, laten we dan balonnen vliegen waar die wensen aanhangen. Schrijf nu maar je wens op, dan is dat gebeurd."
Ik denk dat het duidelijk is wat ik op zal schrijven. 'Ik wens dat de sfeer in de klas weer wordt als voor Silke, Rein, Britney en Nils ruzie hadden.'
We steken onze wensen allemaal in een doos waar meneer Genemans mee rond gaat. Hij weet niet dat er op alle briefjes hetzelfde staat.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaah super hoor

    6 jaar geleden
  • noortjexx

    Snel veder het is echt heel goed

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    Snel veder xx

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    snel verder!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen