"papa ga toch eens rustig liggen en probeer te gaan slapen" riep bram tegen nico. "je blijft maar rondjes lopen en met een geritsel van bladeren schik jij je al dood of ga je al achter de bank springen." Nico keek hem boos aan en bram keek snel de andere kant op via het raam naar buiten. zo bleef hij wel een kwartier kijken naar de kapotte wegen en de vergaande planten en de grijzen lucht waar hier en daar nog maar een paar vogels vlogen op zoek naar eten en drinken of een betere thuis. een betere thuis dacht bram iedereen zoekt nu een betere thuis met vrede en de mooie natuur zoals ie vroeger was. bram keek weer terug naar de keuken maar tot zijn verbazing was Nico daar niet. vast wat eten uit de kelder aan het halen dacht bram nog bij zich zelf. maar na 5 min ging hij toch maar even kijken maar toen hij beneden in de kelder aankwam was nico daar niet. "nico NICO" riep bram keihard door het huis maar geen reactie. bram schrok en rende snel naar boven om te kijken of hij daar was. maar nee boven was hij ook al niet en niet op zolder. snel rende hij de kamer van marco in."heb jij nico gezien"vroeg bram snel aan marco."wat is er, je ziet er geschrokken uit"zei marco verbaast. bram was even stil, hij wist niet hoe hij moest zeggen tegen marco dat vader weg is, gewoon verdwenen. nico heeft het huis nooit verlaten zonder het te zeggen sinds de aliens der zijn. marco bleef bram aanstaren wachtend op antwoord van bram. maar dan.....schoten er werd geschoten vlak bij hun huis. "nico" riep bram en hij wouw al naar beneden rennen."marco jij blijft hier dan ga ik kijk wat er aan de hand is oke?" bram keek marco streng aan zoals vader dat ook altijd doet als hij iets echt meende."oke maar als het veilig is roep je me" bram hoorde het laasten al niet meer. snel pakte hij de pistool van de tavel en renden hij naar buiten. weer werd er geschoten, het geluid kwam van het bos voor hem. hij rende er snel langs de bomen, plotseling stopte hij en keek recht in de ogen van een alien. hij lag daar maar, met zijn bruingroene huid en zijn roode ogen vlak boven zijn mislukde mond. er zat een wond op zijn hoofd want er liep groen bloed uit. bram voelde aan 1 van zijn 6 beenen maar die was nog warm. "hij moet pas net dood geschoten zijn" dacht bram hardop."want anders was hij koud geworden." hij keek om zich heen, geen spoor van leven te ontdekken. maar wie heeft hem dan dood geschoten en waar is nico?

Reageer (2)

  • Derks

    Als je hoofdletters gaat gebruiken en gebruik maakt van alinea's zou dit best wel een goed verhaal kunnen zijn.

    Niet boos worden, je kan er alleen maar van leren :) Ik neem een abo, als jij vervolgens op je hoofdletters let, oke?

    1 decennium geleden
  • duhhikke

    als je dit verhaal leuk vindt zeg het ff dan schrijf ik verder en die ene klik op kudo is toch nie veel moeite

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen