http://www.rma.ac.be/en/
omg ontdek ik net dat rma echt bestaat dat is blijkbaar een militaire school
maar de afkorting staat niet voor royal magic academy maar voor royal military acadamy
ok best grappig eigenlijk
xxx

(door Silke)
Hoe kan dit? Hoe komt Nils aan die luchtkracht? Ik ben heus niet samen met Nils. Ik hou enkel van Rein. Maar die ben ik kwijt. Natuurlijk denkt hij dat Nils en ik samen zijn. Ik zit in het magielokaal in een hoekje te huilen. Iedereen heeft me in de steek gelaten. Ze denken dat ik Rein bedrieg. Maar dat is niet zo. Britney is kwaad op me omdat ik dus zogezegd haar vriendje in heb gepikt. Rein is kwaad of teleurgesteld of zo omdat ik hem zogezegd bedrieg. Nils, die hetzelfde meemaakt als ik is ergens, ik zou zelfs niet weten waar. Daan en Owen zijn Rein gaan troosten. Mylène en Rosanne zijn Britney gaan troosten. Iedereen troost hen, maar niemand die mij troost. Niemand die dit begrijpt. Niemand die dit begrijpt. Ik sta alleen op de wereld.
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Inge)
Britney en Rein zijn samen. Wie had dat kunnen denken? Ze zijn zo verschillend. Maar volgens mij doen ze het enkel om Nils en Silke jaloers te maken en om Rein hier op school te houden. Nils en Silke zijn volgens mij zo single als wat maar iedereen denkt dat ze wat hebben omdat Nils nog steeds die geheimzinnige luchtkracht heeft. Wat eigenlijk echt wel raar is. In elk geval is de sfeer nu veel slechter. We zitten niet meer als één grote groep samen. Ik loop vaak met Lynn, Chanyeol en Leslie door de gangen, of ook vaak zonder Chanyeol in het park. Met de anderen hebben we niet veel contact meer, buiten de lessen. Ik zie iedereen om me heen wegkwijnen. Niemand heeft wat aan deze situatie. Ik wou dat alles weer als vroeger was. Zelfs de tweeling is minder hyper. Ik haat dit gevoel van machteloosheid. Wanneer is dit eindelijk voorbij?

Reageer (2)

  • GossipGirl21

    Yeeeaaaaaaaaaaaaah

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    super mooi geschreven! snel verder!!
    ik wil weten hoe nils aan die luchtkracht komt xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen