Saturday 7 October 2011
All people got around a spot in town, at Leicester Square. Lots of happy and nice music is played by a acoustic guitar and a lovely 16 years old girl singing like an angel. They got caught with camaras and paparazi whom are very interested in her voice.
Journalists are asking questions about the girl´s voice, her guitarist answered the questions for her. The singer got all shy and didn't want to answer any question at all.
The girls Danique Roads and Charleen Ricardson, also know as Star Fall, decided to play along without camara. With amazing performances our journalists recommand you to go and see them.
That's all for now on London Live, see you tomorrow.

Het nieuws was voorbij, met een gevoel in haar buik liep het meisje met lang, krullend, donkerbruin haar de keuken in en pakte een glas water. Met een flinke teug werkte ze de vloeistof achterover en ging terug naar de woonkamer. Ze drukt de tv uit en pakt haar gitaar tevoorschijn. Na het slaan van de eerste noten begint ze met de tekst van een liedje van Bruno Mars, Just the way you are. Vanuit haar appartement kon iedereen meegenieten van Charleen Ricardson haar stem. Met volle stem brengt ze het liedje te aarde en beweegt ze haar handen soepel en foutloos over de snaren van haar gitaar.
Het 18 jarige meisje is niet bang voor haar stem, wel voor mensen als ze normaal tegen hun zou moeten praten. Charleen's ouders waren er niet voor haar toen ze het nodig had. Charleen is blij genoeg met haar vriendin, Danique, die haar door dik en dun gesteund heeft tijdens haar depressiviteit. Dankzij haar mocht ze 6 maanden geleden het gekkenhuis uit, gezond verklaard.

Verslagen van haar optreden vertrekt ze naar huis, waar haar vriendin op haar wacht. Ze stapt de taxi uit en hoort haar zingen. Ze haalt de elastiek uit haar lange goudblonde haren en zet haar bril op. Beneden aan de trap trekt ze haar sneakers uit en loopt naar het appartement dat ze met haar vriendin deelt.
Danique is 19 jaar oud en kent Charleen al sinds de meisjes 6 waren. Ze zijn bijna opgegroeid als zusjes maar haar ouders verboden het om met Charleen op te trekken. Ze speelt al sinds kind zijnde gitaar, piano en viool. Ze heeft dan ook het talent om van verschillende soorten muziek iets te kunnen maken op een van haar eigen instrumenten. Danique heeft het ook niet makkelijk gehad, haar 3 jaar oudere broer heeft zich 6 jaar geleden voor de trein geworpen. Ze was er emotioneler over dan haar ouders, ze kon het super goed vinden met hem. Als eerbetoon aan haar broer heeft ze op haar 14e een tattoo voor hem gezet, waar haar ouders nog altijd niks van weten. Haar broer, Christian, hield ontzettend veel van tekenen dus heeft ze een van zijn creaties op haar schouderblad laten zetten.

De twee meiden zijn toch zo anders en toch zo gelijk aan elkaar. Ze hebben elkaar altijd gesteund, door weer en wind en zijn niet van plan om daar iets tussen te laten komen. De meisjes treden om de week op, op Leicester Square waar ze bijna 350 pond mee verdienen. Na hun aller eerste optreden daar hebben ze direct een vergunning aangevraagd. De twee meisjes zijn identiek, uniek en zeer getalenteerd dat ze zijn uitgenodigd om deel te nemen aan The X Factor. De studio was verbaast van hun weigering en probeerden de meisjes om te kopen. "Never ever are we going to join a TV show like that." Reageerde Danique vastberaden op het aanbod van de studio. De meisjes zijn verder gegaan met hun ding doen en staan vast bij het feit dat ze meer plezier en avonturen beleven op hun zelf, dan met The X Factor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen