Foto bij Starbucks is my life - Zayn Malik

Speciaal voor JawaadS

"And a latte macchiato" zeg ik waarna ik afreken met de klanten.
"Next?" Ik kijk op, recht in twee chocoladebruine ogen.
"Hey" zegt een prachtige stem.
"Zayn" fluister ik zacht als ik hem herken. Ik zit op de universiteit en één van de populairste jongens is Zayn, samen met zijn neef Jawaad.
"Mira" zegt hij verbaasd.
"I didn't know you worked here" zegt hij.
"I do" antwoord ik lachend.
"What will it be?" Vraag ik als ik merk dat er nog klanten binnenkomen.
"A Mocha cookie crumble and.." Zayn kijkt zijn neef aan en Jawaad zegt;
"You may give me.. A hot chocolate"
"Okay"
Ik neem de bekers en schrijf hun namen er op. Ik geef de bekers door aan mijn collega en help de volgende klanten.

"Mira, can you please bring this to your friends?" Vraagt Sim, mijn collega.
"Friends?"
Ik kijk naar de bekers en merk dat het die van Zayn en Jawaad zijn.
Er zijn nu toch even geen klanten dus ik knik en neem de beker vast. Ik breng ze naar de tafel van de twee jongens en zet ze neer.
"Thats 8 pound 20 please"
Zayn betaald me gepast voor beide en net als ik terug naar de toog wil gaan, neemt hij mijn pols vast.
"Stay" zegt hij zacht.
"I need to work, Zayn"
Zeg ik en draai me om, er zijn nieuwe klanten.
Die avond ga ik terug naar huis, nou ja, mijn klein kamertje dat ik huur van de school. Eens ik de gang binnenkom zie ik dat er een briefje aan mijn deur hangt.
'Why do you ignore me? Z.'
Een zucht verlaat mijn mond en als een mooi propje belandt het briefje in de vuilnisemmer naast mijn bureau.
Ik ben doodmoe en laat me languit neervallen op mijn bed.
Mijn mobiel trilt en meteen neem ik hem vast. Een bericht van Sim;
'Do you mind if I go earlier to my mum tomorrow ?' Een glimlachje siert mijn lippen. Sim heeft haar moeder al heel lang niet meer gezien, dus waarom zou ik dat erg vinden?
'Ofcourse not! Enjoy your time!'
Nog geen minuut later krijg ik een antwoord.
'Thank you darling!'

De volgende dag ben ik dus de laatste en moet ik afsluiten. Ik doe de deur van de Starbucks achter me dicht en draai de deur op slot.
Ik schrik me rot als ik twee warme handen op mijn heupen voel. Ik kijk op en zie Jawaad en Zayn staan.
"What are you doing?" Vraag ik Zayn, die nog steeds achter me staat.
"Looking at how beautiful you are" antwoordt hij waardoor blosjes op mijn wangen verschijnen.
Jawaad, die naast me staat grinnikt door de woorden van zijn neef.
"But, we have a question for you, Mira" zegt Jawaad wanneer Zayn me eindelijk los laat.
"Shoot"
"Do you already have plans for dinner?"
"Euh.. No.. Why?"
"Do you want to come with us this evening?"
Even weet ik niet wat te zeggen. Moet ik met hen meegaan of niet? Als ik meega hoef ik zelf geen eten meer te maken vanavond..
"Okay"
"Really?"
"Yeah, ofcourse!"
Het werd nog een geweldige avond. Ik heb me rot geamuseerd met die twee jongens en ik mag eerlijk zeggen dat ik er twee nieuwe vrienden bijheb. De volgende dag dat ik samen met Zayn les heb, zal ik niet meer zielig alleen hoeven te zitten, maar naast hem.



----
Lees even de spoiler
-->

Hallo Lieve mensjes. Om te beginnen wil ik me excuseren voor het lange wachten en al de tijd dat ik niet heb geschreven, maar voor school had ik zoveel werk, met de examens en tijdens de vakantie heb ik nog niet veel tijd gehad, máár ik ben terug!! :)
Ik weet dat deze one shot niet geweldig was, sorry daarvoor, maar ik heb hem dan ook in allemaal kleine stukken en brokken geschreven wanneer ik even tijd had. Ik hoop alleen dat je hem nog een beetje goed vond en dat je zeker de volgende one shots ook gaat lezen.
Greetz
Loustar aka. Jone

Reageer (1)

  • JawaadS

    Geweldiggg
    -
    Mag ik deel 2?
    Situatie, Mira werkt steeds bij Starbucks, dan werken Zayn en Jawaad ook daar., Mira vind het alleen maar raar. Jawaad is erg volwassen, maar maakt veel grapjes en praat met een grappige stem, altijd. Zayn toon zijn charmes en probeert Mira te winnen. Hij gebruikt vaak het woord Bastard, (loll) Jawaad vraagt haar op date voor Zayn.. Als kado..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen