Vandaag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Vannochtend heb ik allereerst gewerkt. Daarna ben ik druk bezig geweest voor school aangezien de proefwerk week er alweer bijna aan komt. Daarna heb ik mezelf even rust gegeven en ben ik op de computer gegaan. Een snapchat ontvangen van Alex, deze beantwoord en vervolgens ben ik genegeerd. Wat kan ik daar slecht tegen. Het zal wel een massaalbericht zijn geweest maar alsnog. Wat haat ik snapchat eigenlijk, het is zo vreselijk om te zien wie iemands bestfriends zijn, en om deze continue te zien veranderen (en dus ook mijn nummer 1 positie bij Alex af en toe zien veranderen). Daarnaast kan ik ook nog precies zien hoeveel snapchats hij heeft ontvangen en verzonden en ja dat houd ik in de gaten.. Ik baal er nog steeds ontzettend van dat ik niet naar hetzelfde feest ben geweest, als ik daar was geweest was de kans groot dat alles anders was gelopen. Misschien had ik wel niet met hem gezoend of iets maar ik had in iedergeval met hem gepraten, en misschien had hij wel niet met dat meisje gezoend. Bovendien vind ik het ook vreselijk dat dat gebeurd is, aangezien hij hierdoor ineens weer zo kortaf doet. De vorige keer dat hij met dat meisje had gezoend gebeurde hetzelfde, ik sprak hem steeds minder en minder, en toen kregen we weer meer contact. Het begon net weer een beetje zoals vanouds te worden en toen kwam nieuwjaarsnacht, ik had het ook wel kunnen verwachten. En mijn grootste angst is dat hij een relatie met dat meisje krijgt, ik kan haar namelijk totaal niet uitstaan. Ik kijk nu al uit naar het moment waarvan ik bijna 99 % zeker ben dat ik hem zal zien, en dat is pas over 2 maanden namelijk met carnaval. Maar zij zal daar ook wel weer zijn..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen