De Training verloopt vlot, maar ik moet altijd meer en meer aan Orlando denken, die mooi naar me lachte terwijl Atala haar uitleg deed.
Nu zitten we, de beroepstributen + ik en Octavia in het speciale digitale gedeelte van het trainingscentrum. Het eerste wat ik daar samen met Vulcan en Ocean beoefen is messengooien. Er zijn oranje lazerstralen die bewegen, die je moet ontwijken, terwijl je met messen brandende lopende peetjes moet kapotmaken.
Vulcan doet het eerst, en met zijn kracht en behendigheid heeft hij wel 10 brandende ventjes van de 10 vermoordt.
Nu is het aan mij. ik krijg 10 messen. De lazerstralen beginnen te bewegen, ik duik naar beneden, kom recht en gooi mijn eerste mes snel naar het zwaardmannetje dat aan het lopen is. hij versnelt, maar door mijn krachtige worp vliegt mijn mes nog net in zijn rug. het vuurmannetje spat uit elkaar, en kleine oranje brokkeltjes liggen op de grond, 3 lazerstralen komen van alle kanten op me af waardoor ik me buk, en vooruit op de grond plets, ik kom recht en spring over een straal, de andere ontwijk ik wanneer ik naar twee mannetjes tergelijkertijd een mes gooit, maar één mes mist. De overige zwaardman komt op me af, en probeert me te raken met zijn brandend kromzwaard, en steek snel een mes in zijn kop, maar dan raakt een lazerstraal me waardoor ik door de lucht vlieg en snel een paar meters verder op de grond val. op mijn linkerarm staat er n u een afdruk van de lazerstraal. ik doe gewoon voort, en ik veld nog een paar mannetjes, maar in een mum van tijd komen er 3 mannetjes tergelijkertijd. Ik spring en buk me behendig door de lazerstralen en mik op een mannetje.
Mijn mes raast door de lucht en belandt in het midden van zijn hart. achter een paal vlucht een ander mannetje, terwijl langs achter een ander mannetje op me af komt, snel gooi ik een mes zijn richting in , vervolgens spat het mannetje dood. nu heb ik geen messen meer, dus de overige mannetjes verdwijnen.
'8 op 10, ik kan beter' zegt Ocean terwijl ze zonder moeite in 10 seconden 10 peetjes vermoordt. Ik ga met Edmund en Lia naar het zwaardvechten, mijn lievelings onderdeel. Het lukt me heel erg goed. 'Wauw, hier ben je echt een kei in' zegt Edmund aan me.
'Bedankt, jij bent ook wel in veel dingen goed' antwoord ik liefjes. Daarna ga ik met alleen Lia nog wat voorttrainen.
'Ik denk dat er 2 jongens voor je vallen' zegt ze tegen me met een knipoog.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen