(door Britney)
"Ok, we starten met de evaluatie. Euh Mylène Waalewijn, begin jij maar", zegt mevr Van Der Meij. Ik duim maar Mylène doet het prima. Ook op Melle valt niks aan te merken. Silkes evaluatie is ook goed. Rein begint wat klungelig maar uiteindelijk maakt hij het wel goed. Daarna is het mijn beurt. Trillend op mijn benen stap ik naar voren. Tot mijn verbazing lukt het nog ook. Na mij is het de beurt aan Nils. Hij begint super maar opeens verandert zijn vuurstraal in een luchtstraal. Waaaaaaaaaaat? Hoe kan dat? Hij heeft geen eigen kracht dus dat wil zeggen dat hij samen is met iemand met luchtkracht. Hij bedriegt me dus. Wat vreselijk!! Maar het ergste is dat Silke de enige met luchtkracht is. Mijn beste vriendin en mijn vriendje!! Ik ren huilend het lokaal uit. Op mijn kamer val ik op mijn bed neer en barst in snikken uit. Hoe kan Nils me dit aandoen? Vanmorgen was hij nog zo lief! En Silke, dit had ik dus echt niet verwacht van haar! Ze is mijn beste vriendin! Of was... Dus ze bedriegt Rein ook. Arme Rein, we zijn zielsgenoten. Hij is bedrogen door zijn beste vriend. Dat is net hetzelfde. De tweeling komt de kamer binnengestormd. Gelukkig hebben ze Silke niet bij. Ik hoef haar echt niet meer te zien. Waarom slaap ik ook bij haar op de kamer? Mylène en Rosanne proberen me te troosten maar dat lukt ze niet. Nils en Silke... Hoe kunnen ze? Ik hield van ze. En nu... Nils... Hem zal ik wel missen. Ik zal hem nooit kunnen vergeten. Ik hou van hem. Waarom kies ik de verkeerde jongen? Ik wou dat ik dood was. Dan moest ik deze pijn niet meer dragen. Dit is ondragelijk. Het is ook zo gemeen. Mijn wereld in deugen. Alles was zo perfect. Ik leefde in een droom. De leukste vriendinnen van het universum, het beste vriendje ooit, de coolste school, lieve leerkrachten... En dat alles is nu in één keer van de kaart geveegd. Door één of misschien meerdere stomme daden van mijn beste vriendin en mijn vriendje.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen