Hier is Part 9

Toen we aankwamen en de deur open deden hoorde we luid gegil..

Het kwam van boven.
Owen wist gelijk dat het Rebecca was, en hij zette mij op de grond en rende naar boven.
Silvia en ik volgde hem.
Toen we bij de kamer van Rebecca kwamen zagen we dat ze op schoot zat en helemaal in paniek was.
Ik vroeg wat er gebeurt was, maar Owen zei dat ze nog niet echt wat kon zeggen.
We hadden haar wat water gegeven en een beetje gekalmeerd.
Wat is er nou gebeurt ? " vroeg Owen.
Oke ik zal het proberen te vertellen, ik was heel erg moe en toen ging ik even op bed liggen, maar ik kon maar niet in slaap komen ik
had steeds het gevoel dat iemand naar me keek , ik deed me ogen open maar ik zag niemand , uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en toen ik wakker schrok zag ik iemand naar mij kijken vanuit de buitenkant van het raam " vertelde Rebecca
OMG DAT IS ZO ENG " gilde Silvia.
Ineens gilde Rebecca:" AUW er prikt iets in mijn zij " ze stond op en voelde een briefje in haar pyjama jasje ze pakte hem eruit en vouwde hem open.
ze las voor:" IK HEB JE BEKEKEN , DIT KEER WAS HET NOG ALLEEN BEKIJKEN, PAS OP , NIEMAND KOMT HIER LEVEND VANDAAN!
ze liet het briefje vallen en begon te hyperventileren en Owen pakte haar vast en fluisterde in haar oor:" alles komt goed schatje"
OHJA ik ga even naar Daan kijken hoe het met hem gaat.
Ik liep naar zijn kamer en ik ging met een bonzend hart naar binnen, ik de hoop dat alles goed met hem zou gaan.
Ik ging naast hem op bed zitten , hij was nog steeds aan het rillen en hij was gloeiend heet, ik zag ook dat ie weer had overgegeven.
Zachtjes maakte ik hem wakker, hij deed zijn ogen open.
" hey hoe gaat het schatje?" vroeg ik.
Gaat wel iets beter" antwoordde Daan.
Ineens kwam Rein binnen , ik ben kapot" geeuwde hij" en hij plofte op zijn bed.
Waar is Silvia ?" vroeg ik aan Rein.
die komt er zo aan" antwoordde hij.
Ik ging even douchen en daarna naar bed.
Silvia kwam binnen toen ik mijn tanden aan het poetsen was.
We besloten allemaal bij elkaar te slapen dus Owen en Rebecca kwamen bij ons op de kamer slapen, omdat iedereen erg geschrokken is.
Ik deed mijn pyjama aan en ik sprong in bed.
Ik sloeg mijn armen om Daan heen en hij pakte mijn hand vast en gaf er een kus op en zo vielen we in slaap.
Midden in de nacht schrok ik wakker van een geluid, ik zat meteen rechtop.
Ik pakte me mobiel en deed het licht aan op me telefoon. Ik zag alleen iedereen die in hun bed lag, het enige wat me opviel was dat de deur op een kier stond
honderd procent zeker dat we die dicht hebben gedaan.
Snel deed ik hem weer dicht en ging weer in bed.
De volgende ochtend ging de wekker heel vroeg, ik rekte me uit tot me iets op viel.

Maar NEE dat kon niet....... NIET ALWEER

Reageer (1)

  • hitsujii

    omg!!! ga verder!!!! dit is echt een geweldig spannend verhaal, schrijf maar snel voort anders slaap ik niet meer...

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen