Foto bij Four.

Her soft brown skin

Ik schoof mijn onaangetaste broodje van me af en stond weer op. ‘Justin, you have to eat.’ Zei mijn moeder meteen met een bezorgde stem, die ze de laatste tijd wel vaker gebruikte als ze tegen mij praatte. Ik negeerde wat ze zei en liep rustig terug naar mijn kamer. Zari lag nog steeds met haar ogen gesloten op mijn bed. Waarom was ze nou zo mooi, zo lief en gewoon zo geweldig? En waarom, waarom was ze ooit samen met Alfredo? Ik knielde voorzichtig bij haar neer en veegde wat van haar haar uit haar gezicht, omdat dat over haar wang en mond heen lag. Het zat een klein beetje door de war, alsof ze de hele nacht had liggen draaien. ‘I love you so much..’ Fluisterde ik bijna onhoorbaar en ik drukte een zachte kus op haar voorhoofd. Ze maakte een zacht, tevreden geluidje en kreeg een kleine glimlach op haar gezicht. Ze gaapte kort en opende langzaam haar ogen. ‘Good morning shawty.’ Ik was inmiddels weer opgestaan, zodat het niet leek alsof ik naar haar aan het staren was. ‘Good morning Justy.’ Ze kwam langzaam wat overeind en wreef kort in haar ogen. ‘Goed geslapen?’ Ze hield haar hoofd een beetje scheef en keek me voor een paar tellen aan, alsof ze eerst nog even tot zich door moest laten dringen wat ik had gevraagd. Uiteindelijk, na een korte stilte, kreeg ze een glimlach op haar gezicht en knikte ze. ‘Yes, dankzij jou boo.’ Ze stond op en rekte zich uit. Mijn blik zakte meteen even af naar haar borsten, aangezien haar shirtje een beetje naar beneden toe gezakt was. Omdat ik het zelf niet door had, bleef ik ernaar kijken. Zari volgde mijn blik en grinnikte even zacht. 'Kun je het zien?’ Mijn blik schoot terug naar haar ogen en mijn wangen kleurde langzaam licht rood. Ik schraapte even mijn keel en opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot hem daarna al snel. Ik zou het toch alleen maar erger maken. Ik draaide me op mijn hakken om naar mijn kast en beende ernaartoe. Nadat ik het deurtje had geopend staarde ik een beetje naar wat erin lag, zonder te beseffen dat ik dan ook iets zou moeten pakken. Na een paar tellen voelde ik haar armen om mijn middel heen geslagen. ‘Het maakt niet uit Justy.’ Ze drukte een kus op mijn wang en pakte iets voor me uit de kast. ‘This one looks really good on you.’ Ze gaf me het shirt en knipoogde kort naar me. ‘Ik ga me omkleden.’ Na nog een korte kus op mijn wang verliet ze mijn kamer, mij met het shirt en aan de grond genageld achterlatend.
For how much longer can I hide my feelings for her?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen