Dag 25
Dag 25.
De 8 overgebleven kandidaten dachten dat ze in de samensmelting zaten.
Het waren 3 mannen: Sanneh, Kamil en Arjen
En 5 vrouwen: Mary, Natalie, Xia, Polina en Leryn
Maar dat was niet waar want Yulia was onderweg naar het kamp.
Op het samensmeltingseiland was het feest totdat Kamil zei van, er komt een boot aan.
Wie zit daarop dan vroeg Xia.
Ze konden het nog niet goed zien totdat Sanneh schreeuwde OMG dat is Yulia.
Neee dat meen je niet zei Mary
Inderdaad het was Yulia.
Ze stapte van de boot en omhelsde iedereen.
Rustig jongens ik snap dat jullie vragen hebben en ik wil jullie dat graag uitleggen dat ga ik nu doen ga zitten. Iedereen ging zitten en Yulia begon met haar verhaal over hoe ze iedereen heeft verslagen van Alvarro en Raymond tot de laatste mensen Willie en Tomi. En natuurlijk de brief de ze van Marc heeft gekregen en nu mocht oplezen. Nou kom op Yulia laat het lezen.
Oke hier komt het.
Beste Yulia
Gefelicteerd met het behalen van de samensmelting door 7 afvallers te verslaan.
Je hebt gevochten tot het bittere eind en daarvoor willen we je graag belonen.
Jij hebt voor de eerstvolgende samensmelting immuniteit en kan daardoor niet weggestemd worden.
En er is nog meer jij mag iemand anders in het kamp ook immuniteit geven.
Schrijf hieronder de naam van wie jij vindt dat hij of zij immuniteit verdiend.
Denk goed na want hier komt het slechte nieuws.
Bij de samensmelting gaan er 2 personen naar huis.
Yulia was even ondersteboven van de brief ze was blij dat ze immuniteit had maar er moesten dus 2 mensen naar huis. Ze nam even tijd voor haar zelf om na te denken aan wie ze de immuniteit gaf.
Na een uurtje na te zitten denken heeft ze het besloten ze riep de groep bij elkaar en maakte het bekend.
" Oke ik heb goed zitten nadenken en heb een beslissing gemaakt. Ik heb besloten om deze te geven aan een persoon die het moeilijk heeft het is een zij, en ik vind dat zij een boost nodig heeft. Ik geef hem aan Leryn". "Omg echt waar dankjewel ik hou van je".
Leryn en Yulia hebben dus immuniteit morgen bij de proef wint er nog iemand van de overige 7 deelnemers immuniteit. Het wordt weer spannend.
Er zijn nog geen reacties.