Nieuwjaar, de tijd voor een nieuw begin. Tijd om de slechte dingen uit het vorige jaar achter je te laten en de goede dingen voort te zetten. Op de een of andere manier krijg ik door de jaarwisseling het besef dat de tijd zo snel gaat en ik word geconfronteerd met de fouten die ik het afgelopen jaar gemaakt heb. Geen grote fouten, maar van sommige dingen heb ik gewoon vreselijk spijt. De jongen die ik heb afgewezen bijvoorbeeld, die is nu weer terug bij zijn ex en wie blijft er achter met verschrikkelijke spijt, ja ik. En dan is er nog een tweede jongen, Alex. Met hem kan ik ontzettend leuk praten op whatsapp maar mijn vriendinnen vinden hem niet zo leuk. Vandaar dat ik eigenlijk nog nooit met hem heb afgesproken. Op nieuwjaarsnacht zouden we naar hetzelfde feest gaan maar dat ging uiteindelijk ook niet door, ik belande bij een saai feestje. Toen ik vanmorgen wakker werd hoorde ik tot mijn verdriet dat hij met een meisje van mijn school heeft gezoend, waarmee hij al eens eerder heeft gezoend. En nu doet hij ook nog erg kortaf via whatsapp. Ik snap dat dit eigenlijk allemaal mijn eigen schuld is maar toch voelt het niet fijn voor mezelf, op deze manier het nieuwe jaar in. Maar ik ga proberen om dit jaar zo positief mogelijk voor mij te maken en wat is een nieuw jaar nou eigenlijk? Iedereen heeft het over nieuwe kansen maar er is geen verschil met 2013, alles is nog steeds hetzelfde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen