Chapter 10~Imke
Sarah: Roze
Gwynn: Paars
Ikrame: Geel
Lisa: Rood
Liam: Groen
Louis: Oranje
Zayn: Grijs
Niall: Schijngedrukt
Harry: Onderstreept
Woow hebben jullie dit gedaan?? Jah hoe vind je het?? SUPER MOOI!! Tnxx zeiden we allemaal. Toen gingen we aan de ontbijt tafel. We hadden super lekkere dingen staan. Ik wist al dit wordt een super kerst. Met echt de leuwkste mensen van je familie en vrienden. Louis hoe is het met Kevin komt hij niet eten? Haha nee die slaapt nog! Maar hebben jullie nog wortels?? Jah hallo zeker te weten!
Mag ik een broodje met kaas? Tuurlijk hier Zayn. Tnxx Man. We hadden de groottste lol. En we kletste en kletste. Maar morgen gingen we de suprizes doen. Niet doorvertellen hoor maar ik had Louis ik heb een nieuwe nep duif gekocht voor Kevin een meisje haha. Ik weet van Gwynn dat ze Liam had. En van Ikrame Harry. Lisa had Zayn. En Sarah Niall. Haha de meisjes hebbben de jongens! Ik houw echt van mijn vriendinnen ze zijn echt lief en dan denk ik niet aan school dat ik daar gepest wordt. Ik hoop dat ik vertel dat Liam mijn broer is over gaat. Dat zouw echt fijn zijn. Nouw ik hoop dat ik later ook een band krijg met mijn vriendinnen alleen nog onder zang les. (Gaat niet gebeuren!) Ik wil Eleanor en Perrie is ontmoeten ze komen morgen. Ze doen niet mee met suprizes. Maar wel met de gezelligheid. Ik vind het echt top deze Familie! En we mogen mee op tour haha super lol.
Volgende hoofdstuk is anders ga ik nu meteen maken.
Reageer (3)
haha leuk
1 decennium geledenOh Sorry Jawel Daniella komt ook!
1 decennium geledenEn het vriendinnetje van Liam. Komt die niet? Maar veder TOP
1 decennium geleden