Hier isie dan het aller laatste hoofdstuk. Ik heb hem speciaal voor jullie extra lang gemaakt dus ja dat was hem.

Trouwens nog een Happy 2014 en hopen dat al je mooie dromen dit jaar uit zullen komen.

XXX iris

(vanuit Emma)

We zijn inmiddels 3 jaar verder en tussen mij en Daan gaat nog alles goed. Allebei zijn we over naar het volgende jaar van onze studie en eens in de zoveel tijd treedt Daan op met Mainstreet voor duizenden gillende fans ( die ik eigenlijk Mainiacs moet noemen). Morgen staan ze op Pinkpop en zelfs de eerste optredens in buitenland zijn geboekt. Maar eerst is het tijd voor een feestje met iedereen die ons het afgelopen jaar maar ook de tijd er voor gesteund heeft.

Ik pak een stokbrood uit een krat en begin het in stukken te snijden terwijl Daan de barbecue aanmaakt. Snel plaats ik het vlees op een grote schaal en loop met alles naar buiten waar ik het op een tafel leg. Daan kijkt op van de barbecue en veegt zijn kolen zwarte handen af aan zijn shirt waarna hij mijn kant op loopt en me een kus op mijn wang geeft. Ik glimlach en por hem in zijn buik 'Ik denk dat je even een ander shirt aan moet doen' grinnik ik en trek het shirt over zijn hoofd uit. Hij tilt me grijnzend op en kust me in mijn nek. Zonder de kus te onderbreken loopt hij door naar binnen en legt me op de bank waarna Hij boven me komt liggen. Niet veel later gaan zijn handen naar mijn broek waar hij aan de knoop begint te friemelen. 'Ehm Daan ik vind het echt niet erg maar de visite kan elke moment komen' zeg ik lachend. Gelijk werpt hij een blik uit het raam 'Fuck ze staan er al'. Ik glimlach 'nou wat sta je hier dan nog, doe die deur open'. 'Nee, ze kunnen nog wel even blijven wachten' en meteen voel ik alweer Daan zijn lippen op de mijne. Ik trek me voorzichtig los uit de kus en kijk hem aan 'sorry maar ik denk toch echt dat we beter de deur open kunnen doen'. 'Alleen als je me 1 ding beloofd'! 'En dat is'? 'We maken dit vanavond af'! Ik knik en werp Daan een schoon shirt toe waarna ik richting de deur hol en hem open zwaai. 'Sorry we waren nog even met iets bezig' zeg ik. Meteen schiet Rein in de lach. Gelijk erachter aan geeft Nils hem een klap voor zijn hoofd 'Niet meteen de verkeerde dingetjes gaan denken he Meneer van Duivenboden zegt hij een quasi boos. Ik glimlach en houd de deur voor ze open. 'Daan zit waarschijnlijk al buiten bij de barbecue' zeg ik waarna de jongens rechtstreeks doorlopen.

Met onze hele vrienden en familie kring zitten we aan een grote tafel. Daan en ik staan op waarna hij zijn keel schraapt. 'De reden dat jullie hier zijn is dat'.....'Emma zwanger is' roept Rein. Lachend schud Daan zijn hoofd ' nee dat nog niet, kan nog komen maar nu in ieder geval niet. 'We wouden jullie bedanken voor alles wat jullie de afgelopen ja(a)r(en) voor ons gedaan hebben'. 'Jullie hebben ons altijd gesteund maakt niet uit waarbij en daar zijn we jullie heel erg dankbaar voor' maakt Daan mijn zin af. 'Hierom hebben we een barbecue- feestje georganiseerd dus ik zou zeggen ik de beentjes en ga een worstje halen' zegt Daan lachend. Gelijk staan Rein en Nils met bord en al op waarna de rest volgt.

Nadat ik een poos met Fien, Priscilla, Kate en Nikki gepraat heb loop ik richting mijn ouders, broer en zusje. 'Zeg ik had het niet erg gevonden hoor' zegt mijn vader met een grijns op zijn gezicht. 'Huh waar heb je het over' vraag ik. 'Pap wil graag een kleinkind' zegt Mike. 'Hij begon net ook al bij mij en Kate'. Ik lach en denk terug aan de tijd dat ik pap vertelde dat Daan en ik weer bij elkaar waren. Eerst kon hij het niet geloven en heeft hij er alles aangedaan om hem uit mijn buurt te houden. Maar toen hij eenmaal door had dat hij mij echt gelukkig maakte is Daan weer zijn beste vriend geworden en mag er geen enkel fout woord meer over hem gesproken worden. Hij is zelfs naar een journalist gegaan nadat die geschreven had dat hun muziek toch echt wel kattengejank was. Niet veel later verscheen er in het zelfde tijdschrift een artikel over 'de geweldige boyband Mainstreet'. Ik kijk nogmaals naar mijn vader 'Ach ja wat niet is kan nog komen he' zeg ik. 'Wat? heb je plannen?' vraagt Mike. 'Ik moet nog een half jaar studie en als ik dan een baan heb zou ik een kleine Daan wel erg leuk vinden'. Ik voel 2 armen om mijn buik en een kus op mijn wang. 'Of een kleine Emma natuurlijk' zegt Daan met een grijns op zijn mond.

'De hamburgers zijn klaar' schreeuwt Owen door de tuin. Ik zie dat Daan opstaat om iedereen een broodje te geven maar bij mij stopt hij opeens.'Wat, krijg ik geen broodje? vraag ik beledigd. 'Jawel alleen moet jij er iets voor doen'. Ik sta op en geef Daan een kus op zijn mond. Zijn tong vraagt toestemming aan mijn lippen en niet veel later worstelen onze tongen met elkaar. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij de zijne om mijn heupen.'Opgepast hete hamburgers' roept Rein waarna hij expres tegen ons aanbotst. Ik laat Daan los en haal Rein zijn haar door de war. 'Waarom dat' roept hij uit. 'Ach misschien maak je met een nieuw kapsel meer kans bij de meisjes' zeg ik lachend. Rein kijkt me lachend aan 'dus jij denkt dat een slaapkapsel werkt'. 'Wie weet'. 'Moet ik de volgende keer eens uitproberen als ik uitga zegt Rein die nu echt de slappe lach gekregen heeft. 'Nee dat doe je niet' mengt Owen zich ertussen. 'Dan sta ik dus echt voor gek met zo'n kluns naast me'. 'Ach ja het was te proberen zegt hij schouder ophalend'. Ik grinnik en loop terug naar Daan die inmiddels al zijn hamburger aan het opeten is. Hier de MAC Daan roept hij blij en geeft me zijn zelf gemaakte hamburger. Thanks zeg ik en neem een hap van het broodje.

'Bedankt dat jullie er waren' zegt Daan terwijl we de meeste visite uitzwaaien. 'Jullie bedankt het was echt heel gezellig' antwoord de moeder van Daan terug. Daan slaat een arm om me heen en samen zwaaien we richting de auto's die de straat uitrijden. Terwijl we terug lopen richting onze kamer zegt Daan 'moeten we vaker doen zo'n feestje'. Ik knik 'ja het heeft alleen 1 nadeel'. Hij kijkt me vragend aan 'wat'? Ik zucht 'De afwas', 'tja gelukkig zijn Rein, Nils en Owen nog gebleven kunnen die even mooi helpen' grinnikt Daan. We lopen de kamer binnen en zien ze met z'n drieën voor de tv zitten. 'Ik denk niet dat die gaan helpen' zeg ik terwijl ik een teil vol laat lopen met water.
Na zo'n drie kwartier zijn Daan en ik eindelijk klaar met de afwas en ploffen we bij Rein, Nils en Owen op de bank. Eerst is er een of ander muziekprogramma voor maar al snel verwisselt dat met het Journaal. 'Shit is het al zo laat, ik moet gaan' Rein staat snel op. 'Huh waar ge je heen?' vraagt Owen. 'Ik heb mijn vriendin beloofd dat ik vandaag zou kijken naar die musical waar ze in mee speelt'. 'Doe Lisa de groetjes van ons' zeg ik terwijl Rein zich haast om op tijd te komen. Echt weer een actie voor hem vergeet hij zijn eigen vriendin. Rein heeft nu al ongeveer 3 maand met Lisa en samen zijn ze echt een leuk koppel. Eerst zou ze vandaag ook bij de barbecue zijn maar er bleek een extra show te zijn gepland waardoor ze het niet haalde. 'Zeg Nils valt het jou ook opeens op dat wij de enige twee zijn zonder vriendin'? Owen kijkt hem aan. 'Nou dat viel me twee maand geleden ook al op maar nu je het zegt ja'. 'Misschien moet je daar maar iets aan veranderen dan he' zegt Daan grijnzend. 'Nou kom op Nils wij gaan vanavond stappen' zegt Owen met de nadruk op dat laatste woord. Ik geef ze beide een kus op de wang en een knuffel en niet veel later hoor ik de deur achter me dicht slaan. 'Zo en toen waren we weer met z'n tweeën' zegt Daan blij. 'DAAN' roep ik. 'Wat?' vraagt hij onschuldig. 'je hebt die twee expres de deur uitgewerkt' zeg ik beschuldigend. 'Mag ik dan niet even alleen zijn met mijn meisje'? vraagt hij terwijl hij naar me toe kruipt. Even houd hij zijn gezicht voor de mijne maar al snel voel ik zijn lippen op die van mij. Hij drukt me achterover op de bank zodat ik kom te liggen waarna hij zelf boven me blijft hangen. Zijn gezicht gaat naar beneden waar hij mijn nek kust en fluistert 'waar waren we vanmiddag gebleven'?....


Oke dat was hem dan het aller aller laatste hoofdstukje van dit verhaal. Graag wil ik iedereen bedanken die hem gelezen heeft en een leuke reactie geplaatst heeft. Dat motiveerde mij vaak om weer te schrijven.I love you guys(H). Ik weet niet zeker of ik nog een nieuw verhaal ga maken maar zodra ik tijd heb wil ik het zeker proberen. Houd daarom je abo hierop dan laat ik het via deze wel weten. Heb je nog vragen of iets anders, vraag ze maar want ik blijf zeker wel verhalen hier lezen ook kun je me altijd iets op twitter vragen https://twitter.com/IrisLangejans. Laat ook nog even weten wat je over het algemeen van het verhaal vond. Wat kan ik nog verbeteren? wat was goed? En vergeet ook zeker niet die Kudo knop in te drukken als je het een te gek verhaal vond. :P:P:D:D.

Reageer (3)

  • xxxKatexxx

    Please maak een vervolg hij is zo super leuk xxx

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Maak een vervolg!

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Leeeuk ! , Maak een vervolg ofz xx Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen