144
Laten we dit jaar goed beginnen met een kus van Harry ^^
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Awh prachtig dit. <3
1 decennium geledenNoooo dramaa! Ik hoop niet TE erg. Ik denk dat Cassy iets flikt ofzo? Of idd zoals de meesten onder mij al zeggen over die Dan, of ja geenidee eigelijk! Ben benieuwd. Surprise surprise!
Snel verder, Cant wait.
Heb een geweldige jaarwisseling gehad, lag om 7 uur in bed & om 2 uur moest ik zo snel mogelijk uit bed om naar familie te gaan. Gelukkig geen hoofdpijn of zo. Alleen werkte mijn lichaam niet volledig hahaha!
Wow heel levens verhaal sorrie!!
Hopelijk heb je een fijne jaar wisseling gehad.
Happy new year. <3
Oh, misschien gaat die Dan Evi wel ontvoeren, of zoiets!
1 decennium geledenIk ben al benieuwd!!
Jij ook een fantastisch 2014 toegewenst en mijn jaarwisseling was best oké, ik hoop de jouwe ook?
xxx
Die drugsguy doet vast iets, hij komt erachter ofzo dat Evi & Auden belangrijk zijn voor Harry en dan ontvoerd hij ze in ruil voor het geld en dan lijkt alles slecht te gaan en ..... KOMT SUPER HAZZA ZE REDDEN WOEEEHOEE!!
1 decennium geledenCreatief genoeg?
Xx
harry en finn gaan vechten
1 decennium geledenJij ook een fijne 2014.
1 decennium geledenOeh drama, ben benieuwd.