Foto bij Green thee

Happy new year xx

Ik til mijn tas van mijn schouder af en zet hem met een plof op de tafel. Ik ga nors zitten en staar voor me uit. Ik kijk opzij en zie mijn vriendinnen aankomen met eten. Ik kijk vies naar het eten en ruik de geur. ,Heey.' Zegt Lissane. ,Heei.' Zeg ik zacht met een glimlach. Ze heeft een vette hamburger met friet. Ik zag laatst hoeveel calorieën zo'n ding wel niet heeft! Ze eten hun eten op en ik meng me tussen hun gesprek over één of andere band, one direction. Geen idee wie hun zijn, maar je moet toch iets doen om vriendinnen te houden.

Ik loop na school naar mijn huis toe. Als ik er ben, loop ik door naar de keuken en kijk in de kast bij de thee. Ik zie groene thee. Dat had ik op die afval site gezien! Groene thee houd de vetverbranding op gang. Ik pak een theezakje en zet de waterkoker aan. Uit de kast pak ik een mok en ik laat het theezakje erin zakken. Ik denk aan de thee. Ik heb het nog nooit eerder gedronken, dus ik ben benieuwd hoe het smaakt. Maar wat als je lichaam er zo mooi van word. Wat als je nou werkelijk een modellen lichaam ervan krijgt. Als ik hoor dat de waterkoker klaar is, giet ik het hete water in de mok. Ik laat het 3 minuten trekken, net als erop de verpakking staat. Ik gooi het theezakje weg, en blaas in de thee. Ik snuif de geur op en neem een slok. Ik trek een vies gezicht en richt mijn blik op de thee. Wat een goor spul! Maar als ik wil afvallen, moet ik het toch echt opdrinken. Ik verman me en neem een grote slok. In een keer komt alles eruit, en komt het terecht in de gootsteen. ,Slecht idee.' Mompel ik in mezelf.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen