Foto bij 2013 is done!

na een lange tijd weer een post! Enjoy it and happy new year!

POV Ally
Terwijl Lanischa, ik en Ricardo allemaal in Nederland waren aangekomen en weer herenigd waren met onze familie besefte we dingen ook heel goed, het was bijna oud en nieuw! Lanischa en ik hadden besloten om nog even wat te gaan winkelen en Ricardo ging nog even naar zijn teamgenoten. "Heb je spijt dat je nooit afscheid heb genomen van Ibrahim?"Vroeg Lanischa terwijl we door de stad liepen. "Nee eigenlijk niet, ik voel me goed met Ricardo ook al zijn we pas twee maanden samen."Zei ik. "Maar, je zoende hem wel als eerste na Lars."Zei ze. "En dat was een stomme fout, ik ben gelukkig met Ricardo."Zei ik. "Stiekem lieg je nu."Zei ze. Gelukkig waren we klaar met winkelen en gingen we naar onze families toe. Dat scheelde mij een hoop vragen beantwoorden. "Ik zie jou zo, ik ga nog even Ricardo ophalen bij de arena." zei ik en gaf haar een knuffel waarna ik richting het station liep. Ik deed de oortjes van me ipod in en zette de muziek aan. Terwijl ik in de tram ging zitten die vrij vol was vond ik een plekje achterin de tram. Ik appte Ricardo snel dat ik onderweg was. Terwijl ik af en toe van me telefoon afkeek naar de mensen die de tram in en uit stapte ging de reis al vrij snel en was ik bij de arena aangekomen. Ricardo stond al buiten te praten met nog een teamgenoot volgens mij, ik moest goed kijken maar volgens mij was het Danny. Terwijl ik aan kwam lopen en Ricardo een kus gaf. "Ik zal me voorstellen, Ally."Zei ik terwijl ik me hand uitstak. "Danny"Zei hij terwijl hij ook een hand gaf. "Hoe vieren jullie oud en nieuw?"Vroeg Danny na een tijdje. "We vieren het met de familie en vrienden van Ally."Zei Ricardo. "Maar je bent welkom hoor."vulde ik hem meteen aan, het leek me namelijk leuk om zijn vrienden beter te leren kennen. "Zeker weten?"Vroeg hij een beetje onzeker. "Oja hoor, er komen zoveel mensen bij ons over de vloer dat ze er niet heel veel van zullen merken als er wat meer gasten zijn "Lachte ik. "Oké ,graag dan."Zei hij onzeker. Ik kon er wel om lachen en dus vertrokken we met zijn drieeën naar mijn huis om oud en nieuw te vieren, ook al was het een tijdje reizen we waren voor twaalf uur wel thuis. Terwijl Ricardo en Danny de grootste lol maakte zat ik diep geïnteresseerd in me telefoon. "We zijn er bijna."Zei ik toen ik op de stop knop in de bus drukte. Terwijl het al 17:00 uur was betekende het dat ik me snel moest klaarmaken. Terwijl we nog een kwartiertje lopen naar het huis was zocht ik me sleutels in me tas. "Vrouwen hebben altijd een hoop troep bij zich."Lachte Danny. "Ik heb geen troep bij me , ik heb handigheid bij me."zei ik. "Weet je dat wel zeker?"Zei Danny terwijl die nog meer begon te lachen. "Ja want met parfum bescherm je je eigen leven."Zei ik wijs. "Oja?"Vroeg hij. "Moet ik in je ogen spuiten dan, wedden dat je niks meer ziet."Grapte ik. "Oke jij wint."Zei hij lachend. Terwijl ik me sleutel had gevonden draaide ik de deur van het slot. Ik liep naar binnen waar de ruimte gevuld was met vrienden en familie, we begroeten iedereen en ik besloot snel naar boven om me om te gaan kleden. Terwijl ik snel me jurkje aan trok en me make-up op deed werd er op de deur geklopt."Binnen"zei ik. Ik draaide me om en in de opening stond Ricardo."Hey, jij bent snel."zei hij terwijl die een kusje in me nek gaf."Heel snel."Lachte ik. Terwijl ik me hoge hakken aantrok liepen we samen naar beneden. "Je bent prachtig."Fluisterde hij in me oor toen we beneden in de drukte aankwamen. Terwijl ik me ouders omhelste en de eerste oliebol in me handen gedrukt kreeg voelde het echt als oud en nieuw, de tijd vloog voorbij en het was tijd om af te tellen. "5,4,3,2,1 HAPPY NEW YEAR!" Terwijl Ricardo achter me kwam staan en me omhelsde en een kus gaf voelde mijn jaar compleet afgesloten, het was een heftig jaar maar ik genoot nu van het feit dat ik samen was met Ricardo, op naar 2014!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen