A New Years Kiss. • Niall Horan {itsmagicc}
Laurianne’s P.O.V.
Voorzichtig trok ik de rits van mijn jurkje dicht en hees mijn panty omhoog. Ik bekeek mezelf in de spiegel en knikte tevreden toen ik zag hoe het zwarte jurkje mijn lichaam slanker deed doen lijken. Hij was lief, maar toch stoer. Wat precies bij mij paste. Alleen de make-up ontbrak nog. Ik bracht wat oogschaduw aan, trok een dun lijntje eyeliner en als finishing touch deed ik nog wat mascara op. Een zachte gloed lipgloss maakte de look compleet. Ik haalde diep adem en probeerde de gedachte of Niall me mooi zou vinden weg te stoppen. Het maakte me alleen maar nerveus en ik wilde zelfverzekerd overkomen als ik naar Harry’s huis toe zou gaan.
Het was Nieuwjaarsavond en Harry – een erg goede vriend van mij – had me uitgenodigd om Oud & Nieuw met een aantal vrienden van hem te vieren, bij hem thuis. Ik vond het hartstikke gezellig om naar hem toe te gaan, maar ik ging voornamelijk voor Niall. Als sinds de eerste keer dat ik hem zag maakte hij iets in me los. Ik vond hem zo leuk en al probeerde ik dat gevoel aanvankelijk weg te drukken, het was te sterk om te kunnen negeren. Ik moest er uiteindelijk wel aan toegeven.
Ik haalde nog eens diep adem en blies langzaam uit. Ik trok mijn pumps uit de kast en liep naar beneden, zodat ik met nog een laatste blik in de spiegel in de hal, mijn auto in kon stappen. Al de hele dag door waren er verschillende knallen te horen, maar toch deden sommige rotjes die zo hard klonken als bommen me nog steeds doen opschrikken. Ik zag het nut er niet van in om overdag al vuurwerk af te steken, want ik vond het juist zo’n mooi gebaar om met z’n allen om 12 uur precies het nieuwe jaar in te luiden. Maar goed, het deerde me verder niet, want het maakte het effect om middernacht er niet veel minder fascinerend op.
Toen ik aankwam bij Harry’s huis, was het Niall die de deur opende. Met een biertje in zijn hand bekeek hij me van top tot teen. Verlegen wendde ik mijn blik af toen hij zei: “Wat zie je er prachtig uit.”
Ik wilde graag zijn woorden geloven, maar zijn rode wangen en waterige oogjes vertelden me dat hij al aardig aangeschoten was.
“Kom binnen,” mompelde hij.
Ik glimlachte en stapte Harry’s huis binnen. Niall was heel galant om mijn jas aan te nemen en begeleidde me persoonlijk naar binnen.
“Jongens, kijk eens wie hier is!,” riep hij vrolijk.
Ik moest lachen om zijn actie. Ik kende veel mensen die nogal irritant konden worden van alcohol, maar bij Niall had het juist het tegenovergestelde effect. Zijn drukke, vrolijke karakter werd alleen nog maar meer naar boven gehaald en ik hield juist van die kant.
Het was een gezellige avond vol muziek en spelletjes, waaronder twister. Regelmatig raakten Niall en ik elkaar aan, wat mij – hoe kinderachtig het misschien ook klinkt – een onbeschrijflijk gevoel van binnen gaf. Ik wist dat ik me niet zo moest aanstellen, maar ik kon er niets aan doen. Elke keer als hij me die onweerstaanbare glimlach schonk werden mijn benen slap en duurde het niet lang voordat ik op de grond lag, waarna niet veel later Niall naast me op de twister mat terecht kwam. Iedereen lag constant in een deuk en was met elkaar aan het dollen, dus het viel volgens mij niet heel erg op dat de reden dat ik op de grond lag niet was omdat mijn benen te zwak waren door de onmogelijke houding, maar dat ze te zwak waren door de gevoelens die Niall me gaf.
De stilte voor de storm was intussen ingetreden, zodat iedereen het vuurwerk over een aantal minuten – als de klok twaalf uur zou slaan – de lucht in zouden kunnen laten gaan.
“10, 9, 8...” Het aftellen was begonnen. Harry bracht een blad met champagne rond en gaf ieder een glas. Niall had zijn arm om me heen geslagen en zijn lieve glimlach speelde nog steeds rond zijn lippen.
“...7, 6, 5, 4...” De klok tikte verder. Louis en Zayn waren bezig met het vuurwerk te verzamelen en Liam was vrolijk aan het meezingen met de muziek die op de achtergrond te horen was. Het bekende ‘Happy New Year’ van ABBA was al uit de geluidsboxen te horen.
“...3...”
Niall’s glimmende oogjes probeerden mijn blik te vangen, maar ik was nog te druk bezig met mijn trillende benen onder controle te krijgen, om aan zijn prikkende ogen toe te geven.
“...2...”
Maar zijn vingers die hij onder mijn kin plaatste, dwongen me hem aan te kijken. Toen onze ogen elkaar ontmoetten voelde ik hoe mijn buik gevuld werd met ontelbare vlinders. Zijn glimlach maakte het nog erger, als dat überhaupt al mogelijk was.
“...1...”
Hij bracht zijn gezicht langzaam naar die van mij toe. Mijn hart begon sneller te kloppen en ik wist me geen houding te geven. Hoewel ik wist dat de aanraking zou komen, voelde ik een licht schokje toen hij zijn lippen op de mijne plaatste. Voorzichtig sloot ik mijn ogen en kuste hem terug.
Een nieuw jaar. Een tijd voor nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden. Het oude loslaten en zonder angst de toekomst tegemoet gaan. Het was een nieuw begin. En voor mij was het dit jaar een fantastisch nieuw begin.
Reageer (4)
aw cute <3
1 decennium geledenomg dit is echt zo perfect <3
1 decennium geledennope, heb geen goede voornemens, want ik ga me er idd niet aan houden. en nee, ik ga ook geen vuurwerk afsteken (maar dat wist je al haha).
gelukkig nieuwjaaarr! x
Wauw, gewoonweg perfect <3
1 decennium geledenHeel heel erg bedankt <3
Sorry voor de late reactie, haha ik ben nieuwjaar gaan vieren gisteren
Maar dit is echt awesome wauw haha (:
Voor jou ook gelukkig nieuwjaar!
ik ga geen vuurwerk afsteken ben er bang voor
1 decennium geledenhoe doe jij die spoiler
en jij ook fijne jaarwisseling