11.5
POV Ibrahim.
Terwijl we al een tijdje thuis hadden gezeten en goed gepraat hadden Samira en ik samen besloten dat ze wat ruimte nodig had, we bleven wel verloofd maar zij zou een tijdje in Nederland blijven en dat vonden we allebei het beste. "Ik ga naar bed."Zei ze terwijl ze me een knuffel gaf. "Is dat alles?"Zei ik lachend terwijl ik haar naar me toe trok en haar een kus gaf die ze terug beantwoorde met een langere zoen, terwijl onze tongen elkaar vonden gleed ik met me hand door haar haren. "Dit lijkt erop."Zei ik lachend "Ja maar nu ga ik echt naar bed, ik ben moe hoor."Zei ze met een slaapstem. "Ik kom ook zo."Zei ik terwijl ik haar losliet. Ik keek haar nog even na en wist meteen weer de eerste ontmoeting het meisje dat altijd van feesten hield, nu heb ik haar veranderd en ben ik trots op me toekomstige vrouw. Terwijl ik no even de tv aan deed was er eigenlijk niks boeiends op tv. Het ging voornamelijk over de vuurwerkoverlasten en meer niet. Terwijl ik mijn blik naar buiten wierp kwam ik er achter dat ik Utrecht eigenlijk best wel miste, het was de stad waar ik geboren werd en waar ik mijn jeugd doorbracht. Nu woon ik in Barcelona en ik heb het er super naar me zin daar niet van, maar misschien ooit terug gaan zou geweldig zijn, ook voor Samira. Terwijl de klok verder tikte en het ondertussen al twaalf uur `s nachts was besloot ik ook maar naar bed te gaan, nog 24 uur en dan telde we samen af naar een nieuw begin.
POV Samira
De volgende dag werd ik al om negen uur wakker. Het is niet erg dat het oud en nieuw is maar ook de vuurwerk is er weer vroeg bij, terwijl ik me nog één keer probeerde om te draaien zag ik Ibrahim die nog in een diepe slaap lag. Ik pakte als eerste mijn mobiel en controleerde me social media, iets wat ik elke ochtend doe en ook met oud en nieuw deed ik dat dus ook. Ik appte nog even met Larissa, een vriendin die ik een hele tijd niet meer had gesproken en besloot na een uur toen ook Ibrahim langzaam wakker werd. Terwijl die me meteen naar zich toe trok gaf ik hem een kus. "Goedemorgen."Zei ik lief terwijl ik hem door zn haar streelde. "Goedemorgen."Zei die met een ontzettende sexy ochtendstem, jep ik hou van zijn ochtendstem. Ik moest even lachen bij de gedachte maar al snel legde ik me telefoon weg."Tijd om op te staan?"Vroeg ik. "Nog eventjes."Zei hij. Duidelijk had hij meer moeite met het op staan dan ik en dat is een wonder. "Oké dan ga ik eerst douchen hoor."Zei ik terwijl ik me hoge knot uit me haar haalde en uit bed stapte. Al snel trok Ibrahim me terug aan me arm. "Ibi niet doen."Zei ik lachend. "Blijf nou nog eventjes."Zei hij met een piepstem. "Ibi nee komop, het is vandaag oud en nieuw en Jelano zit allang beneden me oom en tante ook en wij liggen nog lui in ons bed ko mop nou!" zei ik want ondertussen was het al weer half elf. "Ahg zo erg vinden ze het vast niet." Zei hij en trok me terug tegen zich aan. "Ibi kom nou ik wil douchen."Zei ik zeurderig en keek hem met puppy ogen aan. Op dat moment werd op de deur geklopt en stormde Jelano al naar binnen en sprong direct op het bed en begon te springen op bed. "Jelano rustig"zei ik terwijl ik meteen de kans zag om uit bed te glippen. "Ga jij Ibrahim maar bezig houden"Zei ik terwijl ik de kamer uitglipte en snel ging douchen. Ik wist dat Ibrahim zou balen maar alsnog, ik kon eindelijk douchen.
Terwijl ik klaar was met douchen en mezelf ging opmaken en klaarmaken voor oud en nieuw stond Ibrahim onder de douche. Een uur verder maar hij stond eindelijk onder de douche hoor. Terwijl mijn oom en tante de hele familie hadden uitgenodigd voor een spelletjes avond stond Jelano naast me aandachtig te kijken. "Ik vanavond ook niet slapen!" Gilde hij vrolijk. "onee? Wedden dat jij slaapt!" zei ik. "Echt niet Jelano groot kind! Jelano geen slaap nodig."Zei hij. "Wel."Zei ik. Terwijl de tijd voorbij vloog en de eerste oliebollen al werden gegeten kwamen ook de eerste familieleden aan. Ik was blij om iedereen weer te zien en na een jaar kon ik ook Ibrahim voorstellen aan mijn familie, iets wat ik heel fijn vond. Aangezien we het a
llemaal zo onwijs gezellig hadden vloog de tijd voorbij en was het al tien voor vijf voor twaalf `s avonds en werden alle champagne glazen gevuld, maakte we Jelano wakker die inderdaad in slaap was gevallen en zijn we met zijn allen de grote tuin in gegaan. Terwijl we iedereen al hoorde aftellen kroop ik dicht tegen Ibrahim aan. "Happy new year!!!!!"Werd er door alle straten gegild. Terwijl ik Ibrahim een zoen gaf."Happy new year lieverd"Zei hij. "Jij ook."Zei ik terwijl ik me armen om hem heen sloeg. "2014 word ons jaar."Zei hij terwijl hij zachtjes met zijn andere hand door me haar streelde. Hij had gelijk, 2014 word ons jaar.
Reageer (1)
Ik hoop inderdaad dat 2014 hun jaar wordt! Ik ben benieuwd hoe hun relatie nu verder zal gaan.. Ze gaan sowieso wel weer naar Barcelona, denk ik? Of Ibi moet heel graag weer terug willen naar Utrecht/Nederland Al denk ik niet dat dat kan, aangezien hij nog bij fc barcelona zit natuurlijk..
1 decennium geleden